19 oktober.

Nu är designen fixad, jag är verkligen nöjd! :D så ett stort tack till carolin som fixat den! guld värt :)


Idag har varit en riktigt trevligt dag, jag och emelie tog nämligen med oss våra hundar och drog till bureå och besökte de nya hundcafet som öppnat där, de var otroligt mysigt och jag tror jag åt världens godaste cheesecake! sen är jag verkligen supernöjd med vizzla oxå som skötte sig exemplariskt trots ganska "konstig" miljö och annat folk å andra hundar osv, hon var hur lugn och snäll som hellst! sen efter cafet drog vi förbi på arkens zoo , där köpte jag en leksak till vizzla och lite hundgodis som jag ska ha när jag tränar lydnad, nu när hon börjat bli så duktig och verkat börja mogna litegrann så ska jag försöka bli seriösare med träningen.

Hästarna har fått stå även idag, som jag sagt flera gånger så är de stenhårt ute vilket resulterar ett tragiskt före! finns ingenstans att träna på för tillfället, de som gäller nu är mysiga skritt turer till snön kommit ordentligt, har faktiskt snöat ikväll och kommit ca 3 cm, så de är iaf vitt överallt, men trots de så är de alldeles för lite för att underlaget ska bli skillnad på, så vi får se det som en viloperiod för hästarna nu till riktiga snön kommer, då får vi börja träna på ordentligt igen, vilket jag ser framimot.

Bajen är förövrigt lite lös i magen nu, har varit de till och från i 1,5 vecka nu, kan tänka mig att de är linfröoljan som gör det,då den smörjer tarmarna och håller magen i "trimm", så ska testa sluta med den nu, så får vi se om de blir bättre, han är då hur pigg och glad som hellst i övrigt! magen låter som den ska och han fortsätter att lägga på sig i vikt, får se om jag ska avmaska båda gossarna nu nör de frysit på ute, kan vara en ide.


Imorgon så ska jag ut och gå min 5,5 km runda med vizzla, sedan ska jag ut och mysa med Bajen i skogen tänkte jag, sen har jag faktiskt inga planer? får se vad som sker helt enkelt.

Föresten, min älskade pappa har idag byggt klart väggen i stallet under trappen! blev verkligen hur bra som hellst, sen har han lackat om min nya speedcar så nu ser den helt ut att vara i nyskick! jätte fin blev den, så nu är detta bortgjort, känns jätte skönt att äntligen få lite ordning :) !


Nu har jag tänkt sova , så jag orkar upp imorgon i någorlunda vettig tid.
Godnatt .


Kommentarer
Postat av: emmali

ja asså jag har hört massa historier av kompis som varit där,och för alla har bilen stannad antingen då dom är nästan där lr påväg där ifrån.. urshursh..sjukt läskigt,jag skulle itne fara dit för pengar altså

2009-10-20 @ 16:11:53
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/
Postat av: Carro

Så lite så! :D

2009-10-20 @ 23:05:40
URL: http://mattssonc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0