16 oktober.

Lunchat med jennie nyligen uppe på fältet, var tacotallrik idag med efterätt ;P mumsigt.
sedan ringde jobbet till henne igen och gav henne jobb 2 dagar nästa vecka, då kände jag att jag blev riktigt förbannad! så vi drog förbi lokalen, och då ställde jag frågan om dom ville ha kvar mig eller inte? för nu är de 2 veckan jag är utan jobb, den här månaden har jag jobbat 4 dagar, medan alla andra fått jobba säkert kring 10.
Sa även att vist är de vell meningen att ni ska dela lika för att göra de så rättvist som möjligt!?
Då kom vi fram till att dom har glömt skriva upp hur mkt vi vikarier har jobbat den här månaden, därför har dom inte sett vem som har jobbat mest osv, därför de blivit så orättvist. Så jag hoppas att de blir skärpning, annars söker jag mig ett annat jobb! vist, jag är glad för jennies skull att hon får jobb, de är toppen! men då dom ska dela upp de lika för oss så ska dom göra det oxå, för jag är oxå i behov av en inkomst !

som sagt, nu hoppas jag på skärpning! annars blir jag väldigt besviken :/

skitväder idag , ska ta och dammsuga litegrann härinne i huset och fixa litegrann, sedan ska jag vell gå igenom duschen och förbereda mig för att dra mot stan och äta middag med Jonte, grattis till oss som firar 4 år idag!
sen kommer vi vell hem hit kväll antar jag :)

Tog tempen på båda hästarna imorse, Bajen låg på 37,8 och Bobby på 37,4 , alltså helt normal temperatur.
ska hålla lite koll nu under helgen och se så att de ligger kvar på ungefär samma , dock vet jag inte hur mkt Bajen brukar ligga på, förstaå gången jag testade idag, sen Bobby brukar ligga på 37,4-37,5 så där var de precis som de skulle :)! får hålla ett extra öga på Bajen då för säkerhetskull.

Imorgon ska dom nog få komma ut på en tur, bara ut och skritta en sväng tror jag blir utmärkt.

Nej, nu har jag inget mer på hjärtat för tillfället, förutom att jag såklart glömmde skicka lappen om hööks grejjerna med mamma imorse -.- jävla klatter jag, fast om jag ger henne de där nr så kanske hon bara kan skriva de på en lapp och hämta ut de iaf? borde funka tycker jag.

sen kom jag på, att ikväll får jag troligast hjälp med designen! jag hoppas :D



denna bild är från början av våran karriär.



Här står vi, 4 år senare, älskar dig lika mkt då som nu!<3


Kommentarer
Postat av: jessika

haha, nejnej, varken din eller jennies,han är miin<3<3 haha! :P

2009-10-16 @ 22:09:48
URL: http://lundmarkarn.blogg.se/
Postat av: mican

jag jobbar nästa helg när löva ska ha sin fest. så jag ska inte dit, tyvärr:(



när ska vi ses+ =)

2009-10-17 @ 15:57:54
Postat av: mican

grattis föresten =D

2009-10-17 @ 15:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0