15 oktober,yees!

Jag har troligast hittat en perfekt bomlös sadel nu! ååhh otroligt bra, dock minns jag inte priset, men har för mig att de var kring 1800 kr? helt klart värt det, de är en typ lika dan bomlös som jag har, fast helsvart med lite vitt ludd häråvar, skitfin! dock är de westernstuk på lädrerna,men de är bara byta ut dom om de inte blir som jag tänkt. tyckte de var bra pris på den oxå, sen får jag den säkert ett par 100 billigare då jag ska betala frakten oxå, bara smöra litegrann ;)


vart helt plötsligt jätte trött ikväll, fråga mig inte varför? känner mig allmänt hängig.
sen är jag deprimerad, för "jobbet" ringde jennie idag när vi var på waynes ochfrågade henne om jobb imorn, men hon nekade det, och då hade dom tänkt ringa mig men då satt jag ju brevid jennie, och eftersom jag oxå är upptagen imorgon så kan jag inte jobba :( känns tragiskt på ett sett, då jag verkligen behöver varenda krona, sen är de faktikst riktigt trevligt att jobba oxå när man väl börjat, man är alltid slö till en början.

tog in hästarna för en stund sedan, hittade inte saxen såklart -.- så de blev ingen frisering ikväll, var för slö för att gå in och hämta den -.-, därimot borstade jag upp Bajen som haft trevligt och rullat sig idag, dom har fått gå utan täcken båda två eftersom vi haft +8 grader, de tyckte dom var mysigt :)


Nu ska jag snöra ihop ngn god kaka tänkte jag^^ sen ska jag snöra mig i säng !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0