14/15 oktober.

mkt jag åstakommit idag, nej? inte alls faktiskt, har inte gjort istort sett ngt jag sagt att jag skulle -.- typsitk när jag har fullt upp igentligen!

har iaf vart hurtig nu i afton och promenerat en sväng med jennie, hade med mig bejliz och lilla vizzla oxå så dom fick röra på sig ordentligt, de är typ de enda "vettiga" jag gjort idag igentligen:P men man får ha sånna dagar med, sen har ju hästarna vilat idag oxå, så då får man passa på att ha en riktigt lat dag ^^

ikväll när jag tog in hästarna gick jag igenom båda två, klämmde och kännde lite överallt, "visitering" som de kallas om jag inte har fel ;) jag och konstiga ord :P hehe. Kylde iaf Bobbys skadade ben som numer inte är skadat, men bra att göra i förebyggande syfte :) lindrar smärta,inflamation osv, så de är alltid bra. sen har jag tänkt att han ska få börja ha sina backontrack benskydd 1 timma på kvällen, sen även bajen ska få börja gå med det 1 timma varannan dag iaf, bättre att dom används än att dom ska ligga och skrota,då man hört så mkt bra om dom.


sandra som har Macho har varit förbi ikväll och hämtat sadeln jag lånat av camilla r, haha ,risigt endå att jag först lånar hem den av camilla, sen lånar jag ut den till ngn annan ;P de är fint^^ , men jag fick iaf tillåtelse, annars skulle jag inte göra det :P så dum är jag inte riktigt. Kollar för glatta livet efter en till bomlös sadel, då jag trivs förbaskat bra i den jag har till Bobby, så vill gärna få tag i en till, ruskigt skön att rida i, sen väldigt skonsam för hästen oxå :)


Imorgon är planerna så stora som att jag ska dra en repa till stan, jennie ska hänga med oxå :), jag ska leta en present till Jonatan, och har mina aningar vad jag ska köpa tror jag, men avslöjar inget fören på fredag då dagen är kommen ^^, sen ska jag köpa ett par till sköna byxor på cubus , jag köpte ett par svarta sist, kan man kanske kalla dom linnebyxor? tunna och fladdriga, ruskigt sköna hur som haver. sen är de färdighandlat, ska nog förbi royal en sväng och fråga om Bajens Boxskylt, var över 4 veckor sen jag beställde den :S

sen ska jag såklart hämta ut mina paket på ica från börjes och hööks, ser jag framimot ;)!
och mot afton sidan då jag förhoppningsvis landat här hemma ska jag ut och rida/köra en sväng, båda skulle ha haft kommit ut faktiskt, får se hur pigg jag är, men Bajen ska ut iaf.

Natti natt på er.


Bobby plutt på bild <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0