1 oktober.

Jag har så mkt att göra så de blir inte mkt tid framför datorn nu när jag är ledig, har varit ledig i 4 dagar nu tror jag? om jag minns rätt, men känns inte så om jag ska vara ärlig :P med tanke på allt jag hunnit med här hemma.
Iaf så var jag och mamma till piteå i tisdags, jag hittade en jacka på teamsportia för 999:- , sen köpte jag 2 par skor (som jag typ inte ens ville ha :P ) för 1000 kr, ett par finare skor som var helt okey, sen ett par ganska fula skor :P men jag köpte dom endast för att dom sat så jävla bra på foten, och för att mamma tvingade mig ! -.-
sen hittade jag en stickad "klänning" långärmad på HM för 299:- , sen bjöd jag mamma på fika som totalt gick på 159 kr, så totalt gjorde jag av med nästan 2500 kr! men faktiskt på saker jag verkligen verkliigen var i behov av.


sen har jag pysslat på här hemma med hästarna och fortsatt röja i stallet, sen igårkväll/natt for jag till Jonatan i ursviken och har sovit där tills idag, sprang in på royal och köpte vinterskor till hästarna (dom ska skos till veckan på måndag)och 8 mm brodd, sen köpte jag klickfästen till min "Nya" speedcar som gick på 400 spänn, vilket var dom billigaste! fattar verkligen inte hur dom kan vara så dyra :O, men what to doo.

Nu är jag hemma, har varit på fältet och ätit med Jennie :) ! nu ska jag snart ta Bajen och bege mig ut i skogen, ska möta upp emelie och Fari oxå så ska vi boscha på litegrann, ska bli mysigt, är så härligt väder ute idag!


Glömde skriva att igår var jag och emelie till robertsfors och hälsade på  staffan som ägermin gamla Nordis Bravad :) han har de verkligen hur bra som hellst hos honom och de värmer i hjärtat, saknar honom en del dock, men jag vet att mkt bättre kan han inte få det, underbara hagar och hur fint som hellst var de där! sen står han tillsammans med staffans andra häst Valle som är en bruksnordis :), sen blev vi bjudna på både fika och middag, middagen var riktigt lyxig, var älgskav och kantarellstuvning med omelett och vitlöksbröd, mums!
så efter att ha tillbringat en hel dag hos dom så begav vi oss hemöver igen.

vet ni det oxå, nu ska jag he mig ut i stallet och göra i ordning Bajen för en lång härlig ridtur :) ! sen får vi se om jag hinner ut med Bobby oxå innan de blir allt för mörkt, annars får han komma ut imorgon.



Kommentarer
Postat av: Camilla

jag ordnar det ;)

2009-10-01 @ 21:31:08
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: mican

när ska vi fara då?:)

2009-10-02 @ 13:16:32
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: mican

det tycker jag! :) vi kan ju höras av =)



jajamen, vi ska ha antes farmors =) haha jasså ;) då kanske vi blir grannar =D

2009-10-02 @ 14:44:52
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: Camilla

imorgon :D dyker du upp? ;)

2009-10-02 @ 16:02:14
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0