18 november.


Survädret bara fortsätter, jag är otroligt less på det här måste jag säga! de liknar ingenting ! uusch .
Jag blir bara deprimerad då de är såhär ute och har ingen lust med någonting! vill bara sitta inne och dra ngt gammalt över mig -.-

Iaf så trotsade jag mitt humör och for ut och körde Bajen en sväng, joggade hälleströmsvägen och körde lite tempoväxlingar, därimot var underlaget riktigt bra! de var som en isbana, var kanonfäste! sen skötte sig Bajen superfint och kändes väldigt fin, pigg och glad framförallt, han har verkligen suget nu :) känns toppen.
Bobby stackarn har stått idag, jag såg hur han ville komma ut! men jag ville som sagt inte lämna Bajen ensamen, inte än iaf. och Jessika skulle inte hem idag, hon skulle en sväng till stan så hon kunde inte hänga med .
Jag får nog lov att härda Bajen litegrann, ställer man in han i boxen så är han en jäkel på slå i väggen! lämnar man honom ute så finns risken att han hoppar ut eller rent utav springer ut ur hagen, så jag får testa lämna honom i boxen ngn dag, de blir nog lindrigast. ska sätta en gummiplatta på boxdörren, så han inte slå sönder den.
Han ska nog lära sig en vacker dag han med att han överlever ensam en liten stund :)

Ikväll (strax faktiskt) ska jag ta med mig lilla vizzla till storbänna och hälsa på emelie en sväng, vi ska ut och gå med hundarna, hon ska tydligen testa ha med sig sita , får se hur de går :P tro de bli fiint.

Imorgon ska Bajen köras, sen ska jag ta Bobby en runda oxå, så ska jag passa på att testa lämna Bajen i boxen under tiden.

Fredag har jag faktiskt fått jobb, ska jobba mellan 16-20,30 , inga många timmar men alltid ngt ;P! sedan blir de fara och sova i stan tror jag, om de inte blir lördagen? ska till Jontes pappa med ryggen igen och fixa :)


nej, nu bär de av mot storbränna!


Kommentarer
Postat av: mican

Tack mia :) nä jag vet , det är bara vi som kan bestämma men de är jobbigt när folk ifrågasätter och så , skärskilt när det är någon som står en nära =) men du har ju snart hus ju =D



Tack igen =) vad söt du är =) det känns riktigt bra =)



:* och jag finns alltid här för dig =) <3

2009-11-19 @ 11:41:31
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0