1 november.

Idag har jag haft en bra början på en ny månad! när jag tog ut hästarna imorse så kollad ejag som vanligt inne i Bajens box hur hans skit såg ut, och tro de eller ej! men nu är min älskade lilla gosse i stort sett helt bra i magen :D! jag blev så himmla glad ! haha fyfan, att man kan bli så glad över lite bajs är otroligt :P

men de känns otroligt skönt, känns som en stor klump från magen försvunnit :) bara hoppas att detta håller i sig nu! att de fortstätter såhär, vore verkligen toppen :) , men han ska få vila nu 2 dagar till ¨för säkerhetskull så ser vi om de fortsätter att se bra ut.


iaf så släppte jag ut mina små guldgossar i hagen , sedan in och äta fruckost med Jonte och sedan vidare mot byske där vi gick en sväng på marknaden :) var iof där igår med jennie, men de är en tradition att jag och jonte är där och tittar varje år , så de känndes så fel att inte göra de i år oxå :P så vi var tvugna ^^, blev iaf inget handlat,utan vi kikade mest runt litegrann, jag gillar marknader,tycker dom är så mysiga på ngt sätt :)!

när vi gått en sväng fick Jonte tvärställa sig i kiosken och jobba medan jag följde mamma på konsum och handlade lite grejjer, sen efter det for jag och Jonatan hem hit igen och nu sitter jag här, har sett reprisen för bondesöker fru som var i onsdags,missade det då pga jobb. Har även börjat på middagen,idag blir de grekisk pytt, ruskigt gott! sen var de rätt länge sedan vi åt det, så de passar bra idag tyckte jag.


tal om det, festen igår var ingen höjdare, jag fick i mig ungefär en halv cider och ngn enstaka klunk sprit.
de säger vell allt? stämmingen blir inte på topp då man själv är nykter och alla andra är fulla som ägg.
så jag satt mestadels själv hela kvällen, småpratade med Jonte och harald, till Jonte blev full som ett svin och hasade runt överallt :P men jag klagade inte, jag var bara tyst :P haha. men de var vell lite självförvållat att jag var "ensammen", så jag skyller inte på ngn. vid 11 tiden blev de utgång på olles, inget roligt folk i sikte -.-
vid 1 tiden kom iaf min bror och hämtade oss, drog en vända på krysset och sedan blev de hem och sova.


ikväll blir de en tidig kväll, ska ta in hästarna och sedan blir de mysa framför en film med Jonte och sedan sova, ska upp imornbitti kl 7,30 , börjar jobba kl 20,30 till 14, sedan ska jag fara en sväng till stan och hämta hem rockarden och sulkyn,sedan ska jag köpa GROOV SPC till Bajen som är lite mer anpassat för en känslig mage, tror de kommer bli kanoners! sen senare i veckan ska jag förhoppningsvis ut och köraa för första gången på 14 dagar :D !!


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0