ännu en lista, lite tidsfördriv.

Lovar du att vara ärlig? Japp!
Du heter:
Mia Birgitta Ahlqvist (förstår inte att mamma gillade sitt namn så mkt 0_o )
Smeknamn: har ganska kort namn, men min älskade sussie kallar mig Micuu :]
Låt som när du är ledsen sörjer till? Kurt Nilsen & comp-Hallelujah
Beroende av: mina hästar/hund
Vad behöver du mest just nu: PENGAR PENGAR!
Vad tror folk om dig? troligast att jag är en idiot med dålig humor , det vi Ahlqvistare är kända för ;)
Stämmer det? njaa, jag har bra humor ;)
Vad får du oftast komplimanger för? öh, måste vara mina ljusblåa ögon.?
Vad säger du för att imponera på någon? helloo, my name is BORAAAT!
Hur imponerar man på dig? Humor !
Brukar du skratta för dig själv? varje dag!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
självklart!
Var bor du?
Fällfors
Trivs du där: bästa stället i världen helt klart! dock lite långt ifrån stan osv.
Äger du några converse: nej fyy neej.
Sprit, cider, vin eller öl: allt smakar skit, fast har en ny favorit, Malibu :]
Vad har du för mobil: en ericsson rappelskalle.
Nästa mål i ditt liv: Få fram en bra travhäst.
Hur svarar du i mobilen: Hallå
Vem ringde du senast? måste nog varit mamma .
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Det kommer ja faktikst inte ihåg.
Antal timmar sömn inatt: för lite,är utbränd ;P
Sov du ensam: Nopee
Brukar du komma i tid: Då jag känner för det så ja, men inte annars.
När mår du bra: när allt går som jag planerat, och då jag är med mina få men bra vänner är livet på topp!
När blev du fotad senast: jag vet inte.
Hur känner du dig nu: trött och sugen på ngt gott?! 0_o
Vanligaste färg på dina kläder: jag vet inte, men kanske svart , brukar endå lyckas variera :P
Vad tycker du om fötter: fula som fan, men bra att ha !
Vad saknar du: min familj.
Favorit dryck på morgonen: jag hatar att dricka på morgon, äta i huvudtaget smakar bajs.
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 23 och 01?

Är du blyg? Nja, de tror jag inte endå.
Sysslar du med någon sport: Ridning/trav
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja de tror jag.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: runka och spruta ngn stackare i ögat!
Är du nöjd med ditt liv: med tanke på allt jag gått igenom så har jag fått mkt erfarenheter, så ja, som person har jag bara blivit starkare!
Vad är det värsta du vet? blod, ta sprutor, djurplågeri! och massa shit.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? oj, så olika, men minst kanske kring 150-200 kr.
Vad längtar du till? Sommaren 2009, Trav trav och åter trav!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har mina få men helt underbara vänner.
Vad är det finaste du fått? De finaste jag fått är min Guldgosse Macho<3
Om fem månader: har Bobby startat och vunnit lopp ;)!
Om ett år?: är Bobby i full gång med att starta, och jag har vunnit massa pengar! ev inskaffat en unghäst.
Du samlar på: nässpray ;)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag ringer inte alls.
Har du strumpor på dig nu: SOCKAR heter det! ska de vara så förbannat svårt?!?
Är det okej att gråta: Ja det är det.
När grät du senast: de kom jag inte ihåg, säkert inte sålänge sedan iaf.
Bär du glasögon eller linser: jag ska igentligen ha glasögon då jag läser och ser tv men har det inte,
Har du piercing: i öronen, sen hade jag i läppen men tog ut det. tycker jag blivit lite gammal för hål i läppen 0_o
Vill du gifta dig: Kanske, spelar faktiskt inte så stor roll.
Vill du ha barn: Inte nu, men säkert sen ngn gång.
Är du bra på att laga mat: jag är en jävel på laga mat! har gjort de sen jag var liten, lagar middag varje dag till familjen.
Är du flygrädd: SOM fan! men när jag landat och står med fötterna på jorden igen är jag nöjd.
Hur vig är du: lagomt faktiskt.
Vilken är din favoritglass: mjukglass och chokladglass!
Tror du på ett liv efter döden: jag hoppas.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja de gör dom.
Vilken ögonfärg har du: LJUSAAA BLÅBLÅ ögooon.
Röker du: gjorde,men inte nu.
Hur ofta tränar/motionerar du: Rider /kör häst 5 dagar i veckan, sen blir de vell promenader och shit med hunden varje dag.
Vad är det viktigaste i livet?:
 Våga gå sin egen väg . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0