9 maj.

God morgon, för ett tag sen faktiskt,steg upp halv 11.
Hästarna var inte glada för att jag var så sen, men de fick dom ta idag faktiskt.

Gårkvällen Funkade vell, betalade in oss på balzac där de sög totalt, sen gick vi till kalles där vi var ett tag, träffade albin då vi gick därifrån, de var trevligt ! länge sen sist tyvärr ;/
Gick och åt på frasses, sen gick vi in på olles ett tag där de var ganska mkt folk, fast inte en kotte man kände igen.
Vid 1 så kom camill r och hämtade upp oss utanför olles, dom skjutsade mig till busstationen (haha inte så långt att gå igentligen :P ) där ola hämtade upp mig, och vi drog hem till Fäll.

Kvällen kunde vell ha blivit bättre måste jag säga,men man kan inte ha tur jämt.

Fick ju en flaska Malibu av Emelie igår i present, som var hur god som hellst! blandade den med mjölk och de var ljuvligt, och de finns inte mkt som jag tycker smakar gott :P så de var fantastiskt trevligt! ;P


då vet man vad man ska köpa i fortsättningen ^^




NU sitter jag här, lite smått bakis faktiskt, brukar inte bli det;O?
Ska ut i stallet och fixa lite, sen mot afton sidan kommer jessika hit och hänger med ut och rida en sväng, jag hoppas bara att de inte har tänkt börja regna, de ser lite lurigt ut ;S

ähh, nu har´jag inget vettigt att säga, hörs sen.
 

Kommentarer
Postat av: sussie

usch så snygg du är micu :]

2009-05-09 @ 16:10:54
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0