8 maj.

ursäkta för dålig uppdatering, men de har faktikst inte hänt så mkt ;P

Igår var jag ute och red Bobby, for gropen rundan och klättrade lite och luffsade på i skogen, han var pigg!
sen blev han jätte räd för en bil oxå när vi skulle ut mot vägen, haha stackarn, han har de inte lätt.
på afton for jag till stan hem till jonte, åt middag dä sen drog jag till mican och hälsade på en stund och fixade hennes hår, blev riktigt najs och trevligt att träffa henne.

Efter ett tag gick jag och hälsade på emelie en stund, ganska bra att dom bor grannar, så man kan ta 2 flugor i 1 smäll då jag känner för det ;P


Idag har de vart lugnt, tjollrat på lite hemma ,fixat stallet osv.
Är i stan nu, har gått en repa och kollat läget, tog med mig presentkortet som jag fick av Jonatan på cubus, hittade en tröja därinne som var på rea, 89 kr ;) de gillar vii, sen giick jag in på carlings och där hittade jag en fin svart "tunika" för 299, rätt dyrt men nu jäklar unnar jag mig lite sommarkläder! sådesåå..

Just nuj befinner jag mig hos emelie, hon dushar just nu , anledningen till att jag sitter här ;)
Vi ska nämligen ut ikväll ;) bli en sväng på balzac, sen ev kalles och olles oxå , vem vet :)?
Fick en Malibu flaska av emelie i present :] cocos sprit , luktar iaf gott och sen var de fin flaska! ;)
sen fick jag ett grattis kort och en liten bok om "vänskap" , haha jätte fiint :D tack såå mkt :)

Nu ska vi börja göra oss i ordning för kvällen!
hös imorn igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0