6 maj,inlägg 2.

JÄVLA skit dag! behöver jag säga mer? bara allting har gått snett.

For och följde med pappa till stan för att fixa nå saker till kiosken, for öven förbi travet och lämnade igen finkan till christer som skulle låna ut den  imorn till ngn som skulle till boden, pratade en stund och sen fick jag veta att banan var öppen!
fast provloppen var endå inställda, men endåå! kunde ju ha kört iaf, fast vädret var ju inte på topp så kanske lika bra att de inte blev av?

Hur som hellst, fixade litegrann och sedan blev de Max, mötte upp Jonatan där, de blev ett frisco mål med lökringar ist för pommes ;) muums var det faktiskt! inte så nyttigt därimot, jag måste skärpa mig lite nuu.
efter det följde jag med Jonte till ursviken, var tänkt att jag skulle hämta nå paket , men blev inte av, vi behöver inte gå in på detaljer, blir bara otrevlig stämning 0_o

han skjutsade mig till solbacken där jag mötte upp pappa, sedan bar de av till byske, jobba där en stund hos mamma, sen sola solarium :) ganska najs endåå!, Nu är jag hemma, Jessika släppte ut hästarna åt mig i afton , de hade slutat regna och dom längtade garanterat ut :P sen hade hon skottat åt mig oxå, vilken päärla! hon är så bra på att tajma in rätt tillfällen :P idag då jag tex inte alls är på humör , så de var kanon snällt :)!

Nu ska jag ta in hästarna, ge dom mat och sen blir de sova och hoppas på att de blir en bättre dag imorgon.
höreees!

godnattt.

soooliigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0