6 maj.

Tacka fan för att de ska vara skit väder då man planerat dagen in i minsta detalj!
helvete, de suuger! blir alltså inge travet idag.

först ringer christer i morse och vi pratar på ett bra tag, han frågade bla om jag hade tänkt komma ner idag, vilket jag hade tänkt, blablabla osv ett tag till. Jag går ut i stallet och ger hästarna fruckost, dom får stå inne ett tag till eftersom vädret suger, när jag kommer in igen käkar jag frulle, vid 11 ringer Mickonen och säger att provloppen är inställda pga att tjälen på banan släppt nu när de rengat, så vi får ta de till veckan ist.

1 min senare ringer christer och säger samma sak :P haha jisses, var ett jäkla ståhej.

såå, inge trav idag, hoppas dom fixat de till på fredag, då far jag ner och kör själv.

Men , har en massa annat jag ska hinna med idag då ist, mamma ringde just och behövde hjälp till kiosken , en massa varor har kommit och sen behöver hon ngn dsom kan fara ner med en pärm till revisorn i stan, sen handla massa grejjer till kiosken , så de skitgörat tar jag på mig ;P då kan jag springa in på Royal oxå och titta om dom har ngt vettigt regntäcke till bra pris, sen inhandla en fodersäck kan jag oxå passa på att göra.

Nu ska jag ut och täcka på hästarna, sedan får dom komma ut en stund!
hörs sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0