5 maj,inlägg 2.

hejhopp i lingonskogen!

Nu har Mickonen varit här och fixat till pjuckerna på hästarna,blev fint !
sen blir de banan imorn afton med Bobby och Micko ska köra, blir nog toppen det skulle jag tro!
Vi har pratat länge om det ,men nu tog jag tillfället i akt och frågade ,eftersom jag hur som helst ska ner imorn.
så de blir vid halv 5 tiden imorn afton, före provloppen :) ska bli intressant att se.

Sen nu till ngt hemskt, jag hade Bejliz och Vizzla ute idag på gården så dom skuille få springa av sig.
då hör jag bara hur de klirrar till och då hade vizzla sprungit rakt in i glaset som pappa rivit sönder igår!
han hade backat in i lyktstolpen vi har på gården, så glaskupan hade ramlat ner och gått sönder (men glömt plocka bort glaset) , kollade en snabbis på hennes ben men hittade som inget, trodde de gick bra.
släppte in hundarna och gick ut och tjollrade på litegrann, sen går jag in och då haltar vizzla som ett took!
hon kan inte ens stödja på sitt vänstra bakben stackarn, så jag tittade och hittade världens jack mitt på tassen.
panik ringer jag mamma och frågar om jag ska måsta ringa veterinären för att fara och s`y?
vi kommer iaf fram till att vänta tills imorn, så jag har rakat hennes ben och tvättat rent ochlindat och tejpat, så får vi se hur de ser ut imorn, måste tvätta det en gång till ikväll oxå.

Blir de inte bra måste vi troligast fara och sy.


Nu ska jag ta Bobby och fara ut i skogen en sväng, kolla läget litegrann ;D
sedan blirde vell som en rätt lugn kväll antar jag.

hörs sedan.




stalledräng.

Kommentarer
Postat av: Camilla

hopaps det läser sig, men måste ni sy är det bäst att fara typ direkt.. :S kanske kan vara på banan och se imorgon, ska dit till provloppen i alla fall :)

2009-05-05 @ 15:37:37
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: mican

hoppas de går bra med vissla =)

2009-05-05 @ 17:10:26
URL: http://diamanmoln.blogg.se/
Postat av: Camilla

vi får se till vilken tid jag hinner dit :)

2009-05-05 @ 17:19:29
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0