5 maj.

Nu är jag 19 år och 1 dag, helt ärligt så känner jag faktiskt ingen skillnad ;P?

släptte ut hästarna för en stund sedan, senhar jag vart ute och cyklat med hunden som vanligt på morgon, testade halsbandet som jag fick av Jonatanigår så att hon ska sluta skälla, och idag funkade det!?
inte ett gny när jag tog ut hästarna, då hon i vanliga fall typ exploderar och skäller som en galning!
så jag hoppas att det funkar.

De enda jag har inplanerat idag är att jag ska rida en sväng på Bobby mot gropen och titta hur skogen ser ut där,
sen så kommer ju Mickonen och fixar pjuckerna på hästarna, vilket jag hoppas att han gör gratis eftersom de bara var 6 dagar sen sist han var här, men han är snäll så de tror jag att han gör, ngn slags garanti måste han vell ha :P?

I veckan kommer mina kläder som jag har bestältt, hoppas jag iaf ! leveranstiden var bara 3-7 dagar så teoretiskt så borde de komma mot slutet av veckan :) jag läängtar!

sen till helgen på söndag blir de Luleå med Jonte Harald och Sussie, grabbarna ska på Biltema och jag och sussie ska vell hänga med antar jag, vi har inte så mkt till val skulle jag tro :P? ev att vi drar ner på stan en sväng, grabsen kan ju gå runt inne på Biltema i minst 2 timmar garanterat!  dom är helt besatta då dom väl kommer dit :P

Så de var vell allt jag hade att säga för tilfället tror jag.
nu ska jag gåner och äta fruckost /lunch, blir vell Kinamat efersom de blev en massa över igår!
vi hörs sedan :)

Älsk Bobby :*

Kommentarer
Postat av: mican

jag jobbar antligen till klockan fem eller sju.

2009-05-05 @ 12:36:03
URL: http://diamanmoln.blogg.se/
Postat av: sussie

åh det blir prima skinka på söndag....lägntar :)

2009-05-06 @ 15:19:04
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0