4 maj, grattis till mig!

Idag är det min födelsedag, fyller hela 19 år ;) (tragisk åälder, händer inget ball)
I morse fick jag min första present av Jonatan, ett halsband till vizzla som ger ifrån ett ljud och en vibration då hon skäller, testade det på henne men om vi säger såhär, de funkade inte :P

NU har jag just kommit in, jag och Jessika har varit ute och ridit en långsväng med båda hästarna, hon på Bobby och jag på Macho, rd upp för sandbacken och sedan traskade vi runt i skogen däruppe och hoppade över stockar och rishögar, SKIT KUUL ! haha, Bobby var riktigt kass i början , men sen blev han riktigt duktig :)
Macho hoppade fint som vanligt och var överlycklig. efer ca 2 timmar tur kom vi hem igen,
kollar under machos föttter och ser att ena skon blivigt sne, kul?
Inte nog med det, går och tittar på Bobbys fötter oxå och ser att båda framskorna har börjat böja sig utåt längst bak på skon, vid trakterna , och att 2 sömmar lossnat, KUL?? bara 1 vecka sen Jami var här och skodde.
Men duktig som jag är spikade jag fast dom 2 sömmarna som låssnat , sen ringde jag Jami och sa berättade hur de blivit, och han ska till finnträsk imorn så han skulle komma förbi här en och fixa till det ordentligt :)
så jag behöver inte vara så missnöjd särskilt länge , toppen toppen!

Nu ska jag äta lunch med Jonatan, sen vänta på middagen^^ blir kinamat och sedan pinocchiotårta och massa goottt ;)

hörs sedan !


hade tänkt ladda upp en bild, men cp blogg.se är ju som de är ibland.... 0_o

Kommentarer
Postat av: mican

pinocchiotårta är så mumisigt :D

2009-05-04 @ 17:10:28
URL: http://diamanmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0