3 maj.

Guuud jag är fan utbränd efter den här helgen, jisses amalia vad jag är slut!
Igår blev allting bara helt fel, eller fel och fel, de blev inte riktigt som jag och Emelie hade tänkt oss iaf ;P
var ju som sagt tänkt att vi skulle festa, eller fara på crusing i piteå, men de blev inget av dom.
ist for vi på streetrace och tittade ett tag, sedan drog jag och Emelie till stan och efter e4an rejsade vi med några killar i sina räer bilar , vi var lätt snabbast ;) hahah.

Svängde in på Maxi och syndade rejält, blev kladdkaka med spray grädde, chips och dip och ostkrokar, sedan förbi på hemma kväll för att hyra film, den behöver vi inte ens gå in på :P  typ de sämsta jag sett, men endå risig.
Jonatan var i piteå medan jag var i stan hos emelie, och dök aldrig upp, så jag fick ringa Jennifer som kom och hämtade mig vid halv1 på natten då jag höll på somna, for hem till Jonatans mamma och sov där till Jonatan kom vid 3, somnade om och sedan blev de stiga upp kl halv 9, skulle följa med Emelie och se då Camilla R tävlade sin häst Iris för första gången  i hoppning i gungmark (heter de så :P ?? ) , hon startade först i 50 cm clearound och sedan 70 cm, blev placerad som 2a vilket jag tyckte var toppeeen :D sen hade hon bara hoppat ca 4 gånger innan det och aldrig hoppat bana, så jag är lätt imponerad :P!

var iaf jätte trevligt att se och ett stort grattis till Camilla och Iris :)!



Efter tävlingen for jag och Emelie hem till henne en tväris, sedan bar de av till Camilla Ö och Micke för att grilla , sen klippa och färga camillas hår.
Väl där drog vi till Maxi och fixade käk, sen hem och grilla och trycka i sig gomaten, MUMS !
Efter middagen satt jag igång med camillas hår, slingade det först och sedan blev de klippa, blev riktigt bra!
Chillade sedan framför tvn med lite glass och shit, riktigt mys.

Nu sitter jag hemma i Fäll, har varit ute och cyklat med hunden och sedan tagit in hästarna :)
ska snart ut och göra natt för dom,sen blir de  sova, är så saatikens trött .

Imorn ska jag ut och rida Bobby en sväng, ska fara ut i skogen och se hur långt de kan vara kvar innan all snö är borta, sen ska jag baka, eftersom de är min FÖDELSEDAG :] grattis åt mig själv i förskott ;)

NU orkar jag inte skriva mer, och ni orkar säkert inte läsa heller.
så Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Camilla

gummmark heter det ;)

jo, du var superproffsig ;)

2009-05-04 @ 09:05:21
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0