29 maj.

dålig uppdatering idag, jag vet -.- men jag har faktikst inte haft tid.
ska fatta mig kort, steg upp kl 10, hästarna fick mat som vanligt, sedan chillade jag framför tvn och sedan bar de av mot Byske , åt pommes (gott som faaan! ) och sedan bar de av mot stan för att köpa foder åt hästarna.

Nu i afton kom Jennie Elin och Jeanette hit, slingade Jennies hår vilket blev braa :)
sedan vid 20 kom Jessika och vi drog ut och red , har just kommit in nästan , red uppför sandbacken bla där vi galopperade som tokar, Macho bockade i varenda språng han tog nästan och Bobby hade tydligen galopperat som aldrig förr :P haha  sötpojkar!

Nu har jag skottat och släppt in gossarna, gett dom kvällsmaten och sagt gonatt, vilket jag ska göra åt mig själv snart oxå

Imornbitti ska jag upp halv 8, ut med hästar och ge mat, sedan iväg mot Luleå för att hjälpa pappa på marknad.
På kvällen blir de stan och umgås med Harald och sussie + lite mera folk, äta på Tatung och sedan blir de vell ngt annat mys ;P brukar alltid bli treevligt.

nej nuså gott folk, Godnatt!

                    
Mina älskade guldgossar -v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0