28 maj,inlägg 2.

sådär ja, nu mår jag lite bättre , nu kan jag leva iaf . Har sovit en stund mellan typ 11 och 12,30, de var sköönt.
Har fått i mig lite blåbärssoppa nu oxå så jag har ngt i mig, och blev faktikst piggare :)
sen har hästarna fått komma ut nu oxå, blåste så förbannat nu på morgonen, vilket de gör fortfarande , men dom blir så ledsna om dom måste stå inne hela dagen, så ut med dom och ge dom mat .

Har även lyckats pallra mig till postlådan, där jag äntligen fått schemat av hemstjänsten över hur jag ska jobba i sommar! och de ser riktigt bra ut, 50% blir det men tyckte de såg rätt mkt ut trots det? men men, pengar !
nu ska jag ut och ge hästarna mera hö, sedan ska jag lägga mig och sova en stund till.

Jag kan säga er en sak gott folk! att nu i helgen om jag är pigg, så ska jag äta på Max och trå i sinneeeeee ! fyfan vad jag längtar eftert Mat, fett fett fett i huvudtaget! waaaaahh 0_o






Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Ja, eller hur! :D Fast jag ville att hon skulle ta bort det IDAG... x)



Usch :S Var avramlingen så allvarlig då eller väntade du för länge med att gå till någon som kunde fixa den? Det förstår jag, kul att veta att man kanske aldrig får lov att rida igen om man trillar av!... :O

2009-05-28 @ 16:02:39
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0