27 maj,inlägg 2.

yey, jag har klarat mig igenom dage utan att spy, känns ju bra! mår riktigt hyfsat ikväll faktiskt.
Dock har de inte blivit mkt gjort, har varit ganska så loj efter den hårda gårdagen, har mest suttit framför tvn och sett dåliga program, men sånna dagar ska man vell oxå få ha ibland, eller?

Ikväll så lyckades jag iaf pallra mig ut i stallet och fixa lite småsaker, skottade skit och sen fick gossarna komma in.
De blåse som fan och vädret har inte vara bra på hela dagen, började ta in Bobby som var lite spänd pga blåsten, sedan blev de Machos tur som var riktigt på helspänn! dansade runt mig som om han vore 3 årig hingst med massa överskottsenergi! höll bla på trampa ner stackars vizzla som satt ute på gården, sen min bror som stod och trodde han var cool, men han var inte så kaxig sedan ^^ hehe. Fick iaf in skrullet efter lite show på gården, gav dom kvällsmaten och sedan blev de natti!

Nu har jag sett vinnare plus, ska ta och borsta gaddarna och sedan blir de sängen.
Förhoppningsvis blir de banan imorn, annars fårde bli fredag, ska de blåsa som de gör nu blir de inte imorn kan jag lova! trädena ligger i backen nästan -.-

Jaja, har som inte mkt mer att säga om denna dag?
får vell hoppas jag har mer att komma med imorgon. Godnatt på er!



såhär pigg har jag sett ut heeela dagen lång ,Naajs! -.-


Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Precis! :D Kunde inte sagt det bättre själv ;)



Hihi tack, det gör jag med kan jag säga! :P Men stackars dig, 8 år med ryggont!

2009-05-28 @ 08:31:04
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: sussie

åh du är alltid den vckraste människan på jorden :)

cutie paaaj :]

2009-05-29 @ 14:57:50
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0