27 maj, tänka sig att jag lever.

Fyfan vilken gårdag, dom där ynka 3 gångerna jag skrev att jag spytt utökades till minst över 23 gånger! jag skämtar inte, jag spydde konstant , världens jävla träningsvärk i magen och ont i ryggen eftersom jag legat böjd över sängkanten mestadels hela dagen/kvällen. Var för pigg för att kunna sova, utråkad som fan var jag! 
Totalt så har jag legat i sängen i 23 timmar,vill säga 1 timma från ett dygn :O inte fan har jag tid med det.

slutade spy där efter kl 12, somnade ordentligt vid halv 4 i morse och steg upp kl 10, och nu kan jag faktikst leva!
har tagit ut mina hästar och sedan fått i mig en liten kopp med häslofil och en halv kopp med blåbärssoppa, vågar inte trå i mig för mkt . Jag var tvungen att ställa mig på vågen, och jag har gått ner 2 kg sen igår, och mitt ansikte är alldeles insjunket , rätt bra med magsjuka endå ;) skämt och sido,fyfan, en förkylning är ju lindrigt!

Blir dricka proviva nu hela dagen lång, sen till middag ska jag äta lax med färskpotatis och citronsås! de har jag beställt, är så jävla sugen på det att jag skakar i hela kroppen då jag tänker på det :P

Hoppas att jag känner mig "starkare" ikväll, då ska jag ut och skritta Bobby i skogen, om de inte regnar som de gör nu -.-
Imorn blir de ev banan, om jag nu inte av ngn anledningn skulle få tillbaka magsjukan , men de tror jag inte.

NU ska jag ner och se tv och äta mig en liten macka med te, känns som om de skulle vara gott!

hörs sedan.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, en kompis i stallet berättade att hennes gammla D-ponny behövde sällskap omgående, hans dåvarande hästkompis blev akut sjuk och fick avlivas. Så Luvis fick flytta dit på direkten, hon går i en jättestor hage med havsutsikt, äppelträd, berg, skoh och en stor äng. Hon får gå ute hela dagarna och sover inne i en stor box på kvällen.

Det känns så himmla bra, hon kunde inte fått ett bättre hem! Helt perfekt :D

2009-05-27 @ 15:56:40
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Vad kul! :D Häftiga namn de hade! :P Lycka till med första starten i sommar :)

2009-05-27 @ 17:57:10
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Hahah ärtiga?! xD Kul att du håller igång dem med "vanliga" ridningen också samtidigt som travet, brukar inte vissa som håller på med trav enbart köra dem? :)



Jadå, fast mitt rygg-problem har kommit tillbaks så egentligen är det inte så skönt att sitta vid datorn x) Annars så är allt finemang! Själv?

2009-05-27 @ 19:12:32
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Hahah välkommen till klubben, jag brukar också drabbas av sånt!... xD



Jag är ju inte så insatt i travsporten utan vet i princip bara det jag läser lite snabbt/hör på hemsidor som Bukefalos etc. men det låter ju jättebra! Och du verkar vara en smart hästmänniska :) Precis, alla hästar tycker ju att det är roligare med varierande träning plus att hästarna stärks av att blanda de olika "träningsstilarna" (Kom inte på något bättre ord... xD)



Ja :/ Eller, det kom för någon månad sedan när jag trillade av en häst och landade konstigt, har redan varit hos en naprapat men det hjälpte inte särskilt, så ska till en duktig kiropraktor imorgon. Hoppas att hon kan fixa det för det är jävligt jobbigt att gå runt med ond rygg, man använder ju ryggen i princip hela tiden så man blir ju helt begränsad i rörelserna... xP Usch vad jobbigt! :O

2009-05-27 @ 20:51:00
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0