25 maj,inlägg 4.

Åhhgud, många inlägg idag, förlååt mig -.-

Men jag har faktiskt varit flitig ikväll! har städat och gjort fint i stallet, är dock inte klar än men har iaf börjat, de ser betydligt snyggare ut nu än innan , vilket var tanken. Sedan har jag inpregnerat Regntäcket , sedan måste jag spara ihop så jag har råd med ett till. Tog in Bobby och borstade upp honom, han har legat i hagen idag så han var dammig busepojken;P
sedan hämtade jag Macho, som för ovanlighetens skull var ren? 0_o som sagt ,ovanligt ,men treevligt !.
Guldgossarna har nu fått komma in i stallet och jag har gjort natt åt dom.

Jonatan har kommit hit nu oxå, fast han är ute i garaget och tjollrar på med broder,själv ska jag ta och dricka en kopp kaffe, sedan blir de en kvällsprommis med hunden för att sen ta en dusch och hoppas på att mamma snart kommer hem så vi kan skriva beställningslistan :] sedan väntar sängen!

Imorn är det en ny dag med nya möjligheter, jag hoppas på bra väder!
godnatt,hörs imorrn.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Eller hur, helt sjukt... Dom har inte fått tag på dom, men vi har gjort våra egna efterforskningar och eventuellt ger det resultat... dom ska inte komma undan!

2009-05-25 @ 23:16:02
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag vet, det är ju så... Ärligt talat vill jag helst inte hamna i bråk med dem igen, de körde med så jävla fula grejer.. Hoppa på flera mot en, sparka på liggande osv.

2009-05-26 @ 18:47:10
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0