25 maj,inlägg 3.

WAAAAAAAHHHH jag blir helt lyriiisk :D , hämtade posten för en stund sen, där i lådan ligger de en ellos Rea katalog, jag går in och sätter mig tillsammans med min kycklingsallad som jag gjort till middag, och bläddrar igenom tidningen.
Jag hittade MASSOOR! ovh billigt BILLIGT BIIILLIIGT var de överalltt och alltiiing! så imorn ska mamma få faxa ner en order åt mig ;)

Detta ska jag bla beställa:

Den vita T-shirten, ska beställa en stoor strl så man kan ha leggings till den :)

sen den här, fanns i vitt och bruint oxå, men vill ha den gula . Tänk er en solbränd kropp i denna färg!

sen ev den här bikinin, den hade Bygel vilket är UNDERBART! då slipper man att den åker upp.

Den här bilden är inte alls så bra, man ser inte hur bikinisarna ser ut , men en sådan fast svart eller turkos blir det att beställa, även denna hade Bygel! (GUULD)

          har inte bestämt mig än, sen vet jag inte riktigt hur de är att beställa skor? antar att de inte är de lättaste eftersom man inte vet hur dom sitter på foten, men dom var så billiga att de känns litegrann som att jag kan ge de ett försök :P

 sist men inte minst så ska jag beställa denna cardigan till Jonatan, satan så fin han skulle bli i den! Dom hade även en massa t-shirts till bra pris , och de behöver han !


nej fy, de blir att sätta sig sen då mamma kommit hem och göra en lista som hon kan faxa ner imorgon :) jag längtar!
Nu ska jag bege mig ut i stallet och städa, Jessika var och hämtade hem kaninerna igår så nu blev de betydligt mer plats ,men samtidigt ganska tomt :P ,meen dom återkommer nog nästa vinter igen :)!. sedan får vi se om jag far ut en kortis i skogen med Bobby.

Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: mican

den är mumsig =D



jag har också betsälllt bikinis från ellos nu, nu äre bara hoppas på att dom sitter som en smäck ;D



krya på dig!

2009-05-26 @ 13:45:13
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0