25 maj.

Vaknade upp hemma hos Jonatan första gången i morse kl 05,40 av att Jonte låg och tittade på tv 0_o han kunde inte sova sa han , och sen var de så satans ljust i rummet att jag knapt kunde somna om.
sedan vaknade jag en gång till kl halv 8, en gång till kl halv 10 och sen sista gången kl halv 11, jag som hade tänkt få sova ut ordentligt nu en natt utan att behöva vakna för att ta ut hästarna, men icket.

steg upp och gick upp till hans pappa och åt fruckost, sedan drog jag iväg in mot stan och in på Royal och köpte foder åt hästarna, dyrt men är ju ett måste.

Nu har jag kommit hem, har legat ute i solen en stund, men de var så irriterande för ena stunden var solen framme och andra så var den i moln -.- så de blev ingen lång solning, men invigde min Bikini från Nelly.com och den var verkligen inte som jag trodde att den skulle vara :S inte alls lika snygg och sen satt den jätte konstigt! de borde vara olagligt att redigera om bilder så att de ska se bra ut på modellerna, man blir så lurad! fast vist, den duger ju de gör den, men den kostade ju totalt med frakt osv 396 kr -.- och jag kommer endå måsta köpa en till som jag "trivs " i, så de blev inte så billit.

NU har jag inte en blekaste aning om vad jag ska hitta på, ska städa i stallet tror jag, men kändes jobbigt, är slö idag ;P
så jag gör de sen efter middagen tror jag, då har jag blivit piggare förhoppningsvis, sen kanske jag tar Bobby och skrittar ut i skogen en sväng, vi fårse vad kroppen säger sedan.

jaja , jag bjuder på en bild från solningen idag! sen en bild från igår innan jag for till Ursviken :)

                                      

Nu fick ni ett litet smakprov om hur min nya hårfärg ser ut, den ser nästan ganska så röd ut, men den är faktiskt inte riktigt det, bilden är tagen med mobil, så ni får ha lite översende med det ;) ska ta en bättre bild sen med digitalkameran.


Hörs sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0