23/24 maj.

Jaha, som vanligt blev kvällen inte som jag hade tänkt mig, och hur ofta blir de inte på de viset? -,-
Ingen Jonatan kom iaf och höll mig sällskap ikväll, så jag fick sitta framför tvn och se robinsson alldeles själv, och jag måste säga att jag tycker att Jarmo eller Anna ska vinna! Jarmo är lite udda, men han har verkligen visat vilken jävla bra överlevare han är och han är positiv hela tiden till allting (iaf vad man fått se i tv), Anna därimot är yngst, men har endå visat sin tjurskalle och utållighet, jag tycker hon är riktigt jävla duktig!  mager har hon blivit nu på slutet, men hon får äta upp sig nu när hon kommer hem^^.


Efter att jag sett robinsson gick jag ut och mös med mina älskade hästar lite, Bobby var mysig medan Macho bara ville dreggla ner mig -,- , men jag älskar honom endå, vad skulle jag gjort utan mina guldgossar?
vid halv 10 fick hästarna komma in i stallet och äta kvällsmat, sedan sa jag gonatt och släckte för kvällen.
Imorn kommer Jessika hit och hänger med ut och rider, då ska jag ta mig an Machi gubbe, kommer nog vara lite sprallig skulle jag tro ;), Bobby ska vell sköta sig som för de mesta hoppas jag :), Blir en långsväng imorn upp för sandbacken och sedan in i skogen och mot välltan. Hade ju tänkt rida i afton men började må illa som fan, sen hade jag ogjort middagen oxå , och efter att jag ätit hade jag ingen ork till ngnting nästan.


Sen nu till mitt färgande av håret idag, Färgen blev verkligen TOPPEN och jag är jätte nöjd med den!!
fick inte till ngn bra bild, så de får ni imorn ist ;)

Kan medddela att min Bikini från Nelly.com har kommit nu oxå! den hämtas ut imorn.




En bild på mig och Macho förra sommaren. -v-

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Tack så mycket, din med! :D

2009-05-24 @ 09:38:30
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0