22 maj.

härligt väder idag ! de gillar vi.
steg upp halv 10 idag, tog ut mina stackars hästar som var sura över att jag sovit länge , förlåt gubbar.
Men dom blev snabt ganska nöjd igen då dom fick sin fruckost :) tur det^^

Nu under dagen har Emelie och kajsa varit hit och jag har slingat deras hår, på kajsa blev de jätte fint! men på emelie syntes de inte så mkt eftersom hon har så mörkt hår, så vi ska göra en omgång till lite senare så blir de kanske ett lite jämnare resultat .

dom for hem för ett tag sedan, och jag har faktist slingat mitt eget hår litegrann oxå nu, blev ganska fränt :) men kommer nog inte ha kvar de sålänge eftersom jag måste färga på utväxten igen snart.

Har inte hunnit rida idag heller, allt tog längre tid än vad jag had<e tänkt mig ;S och snart ska jag och Jonatan iväg till byske och äta middag på Bianco,sedan chilla litegrann hos mamma på kiosken och sedan bege oss ner på campingen och vara med Harald och sussie med comp :) blir dricka lite och sedan spela kubb , kommer bli hur trevligt som hellst skulle jag tro :) med tanke på sällskapet :)

Hade tänkt fara och se trav ikväll igentligen, men jag hoppar över det , de svider lite men tror jag kommer ha roligare ikväll endå :) sen så kommer de fler travdagar!

Imorn blir de iaf rida, sen steka i solen.
Nu ska jag ut och skotta i stallet så de är klart, sedan göra sig klar för avfärd mot byske,Jonatan byter däck på min bil nu ;) hehe! jag har fan varit olaglig länge nu :P

hörs sedan, ha en trevlig freedag :)!

Machos favorit sysselsättning -.-

Kommentarer
Postat av: mia

Naw, så söt bild!

2009-05-22 @ 19:36:15
URL: http://miary.blogg.se/
Postat av: Frida

Å vilken härlig bild! Så fantastiskt fina hästar är! Fina bilder i headern. Gillar hästar och att rida, men skulle aldrig få för mina föräldrar.

2009-05-22 @ 19:56:19
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/
Postat av: Linnea

Det var så lite :)

Det är två olika hästar, men tack :) De är tyvärr inte mina egna, jag är medryttare på dom & har dem 3 dagar/v :)

2009-05-22 @ 22:21:45
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: thesshanning

Haha åh, min häst rullar sig i leran i hagen som en galning nu! det är ju så heemskt uppskattat av mig också, nu när det är typ vattenlerigt. Hm :p

2009-05-24 @ 23:15:58
URL: http://thesshanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0