22 /23 maj.

sådär ja, hemkommen från byske efter en OTROLIGT trevlig kväll tillsammans med min Jonatan,sussie harald emma och Jonas :) , duckit lite drinkar, pratat i mass och sedan slutligen hoppat på ngn studs"kudde" som dom hade där nere på campingen tillsammans med en massa galna småbarn , ska jag vara ärlig så måste jag säga att de var riktigt jävla roligt :P men jobbigt i sinne! kommer vell kännas i benen imorn antar jag, med tanke på hur tränad jag är ;) hehe.

som sagt så är jag ganska nyligt hemkommen , mamma hade tagit in hästarna åt mig som jag bad om, guld! tackar så mkt för det, dom hade nog varit ganska arga på mig om jag tagit in dom nu skulle jag kunna tro :P

Imorgon eller ska man säga idag? så blir de rida en långsväng på Bobby, ska rida några galoppintervaller i sandbacken oxå, sedan blir de skritta lååångt låångt ut i skogen :) kommer bli mys! , sen måste Macho få röra sig oxå, ska nog fara ut och köra honom en sväng , då blir han nöjd med livet.

skulle behöva köpa mer foder, men borde klara mig med det jag har nu i helgen iaf, så får köpa några fler säckar på Måndag, dyrt men behövligt! mina stackars kusar ska inte vara utan mat inte^^.

Nej gott folk, nu ska jag sussa, är ganska trött efter denna kväll!
hoppas att ni andra haft en bra dag/kväll!

godnatt på er.


Ngn av er som smakat detta? jag fullkomligt älskar den då man blandar den med mjölk,blir nästan som pinjacolada!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kan bli allergisk. Då kan vi inte ha kvar mina kaniner och det är det inte värt egentligen. Fast jag skulle vilja. Fast nu är jag ju redan fjrton så det blir nog ganska svårt att börja rida nu. Fast jag ska ju inte börja.

2009-05-23 @ 09:38:56
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/
Postat av: Frida

Nej tyvärr inte. Jag ska springa några kilometer idag, och imorgon har jag ett skolarbete att sätta mig med. Nästa helg blir det roligare. Lördagen ska jag på utställning med min kanin och söndagen har jag teater uppspel. Det ska verkligen bli kul! Du då?

2009-05-23 @ 12:53:38
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0