21/22 maj.

ääähh,fanjävel! de senaste inlägget skulle ha kommit in fär länge sen, men som vanligt blir de krångel-.-

Ikväll har jag fan varit bra! jag har städat min bil, dammsugit ur den och torkat instrumentbrädan, jag kan bara säga att de verkligen var välbehövligt! så gräsligt smutsigt de var, inte ens kuul.

Nu har jag och Jonatan sett film, froozen river tror jag den hetter, kass var den iaf, eller de hände inte så mkt.
Imorn kommer emelie och kajsa hit, ska färga deras hår, sen kanske jag ska göramitt lite ljusare oxå, vi får se,
sen ska jag ut och rida Bobby en sväng oxå, och på kvällen blir de trav ! :D

ska sova nu, hörs imorn, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fan vad underbart det låter... Jag älskar att rida ut, erat ställe låter ju som drömmen... Dock har jag ingen aning om vart Skellfteå ligger, geografi var aldrig min starka sida haha!

2009-05-22 @ 13:50:40
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0