20/21 maj.

10 FAVORITER
Dialekt:
  Bonska ;)
Mat: Grillat ,surströmming,krysset!
Låt:
lyssnar aldrig på musik typ.
Film: Australia
Tecknad figur: Nasse
Sport:  TRAAV
Komiker:  Jag själv ;)
Veckodag:
fredag
Glassmak:  choklad
Soloartist: jadu.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Trött som fan.
Tanke:
  sova
Kläder:  mjukis braller och tjocktröja
Bakgrund:
  på vad?
Känsla:  tröttheet
Tid:
00,05
Bästa sak:  Mina hästar och min Jonatan, sen mina få men älskade vänner!
Irritationsobjekt:  alldeles för mkt.

8 FÖRSTA
Bästa vän:
  min första var Jennie,dock i stort sett ingen kontakt längre.
Husdjur:  Hästar hundar och kissemissar
Utlandssemester:  var till cypern.
Piercing:  Ö
ronen
CD skiva:  tror de var super mario, haha skit konstiga låtar :P
Bil:  ingen aning
Ord: Meraa

7 SENASTE
Telefonsamtal:
  Mamma på kiosken
Mat: grillad karree med potatisallad
Dryck:  trocadero
Biltur:  björnjakt
Tv-program:  öhh, trav tror jag.
Spelad låt: Normy-cocaine
Köpta klädesplagg:
  Haremsbyxa,1 tubtop och ett linne, snart kommer bikinin.

6 HAR DU NÅGONSINN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
NEJ
Brutit mot lagen: varje dag
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: jepp
Varit med på TV:  varit med på bild då jag vart på travet några gånger.
Varit med i tidningen:  tror inte det.

5 NEJ TACK
Skolämne:  går inte skola och har inte gjort sen 9an.
Mat:
  Pölsa,lever, och en massa annat skit.
Musik:  opera :P
Dryck: sprit, alkohol i huvudtaget smakar skit, förutom Malibu :P
Djur:  myror,baggar och sånt där smått å äckligt :P

4 SAKER
Du gör när du har tråkigt:
  Datorn, Tv,rider, eller ngt annat .
Du gjorde igår kväll: de minns jag inte :P
Du kan höra just nu:  knak i golvet.
Du inte kan leva utan:  mina djur

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
  Jonatan och sussie.
Du tycker om: mina djur, Jonatan, sussie och harald, emelie, och sen finns de många andra som jag tycker bra om.
Du inte gillar:  de behöver jag inte skriva, de vet redan om det.

2 VAL
Coca cola eller fanta:
  Cola
Hund eller katt: Hund, har 3 st redan.




sådär ja, lite tidsfördriv.
NU ska jag sova, blir upp tidigt imorn.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, fan vad ball den hästen verkade ändå :) Gött att du hittade ett bra hem till honom tillslut, det är vad jag kommer få göra med min pålle om hon blir bättre efter behandlingen. Jag har haft henne i 5 år, det var min första häst och allt :) Så hon är verkligen mammas lilla älskling haha!

2009-05-21 @ 11:21:11
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: sussie

åh micu, du är så söööt!! jag vill äta dig!!! :)

2009-05-21 @ 15:30:44
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0