20 maj.

Fy åt fan vad slut jag är idag, men lycklig är jag, de går inte att komma ifrån!
blev väckt av christer imorse strax före kl 8, han sa att banan stängde kl 12 idag eftersom de är dan före helgdag , lite skumt tycker jag att dom stängde 12 bara för det 0_o, meen what to doo?

steg upp och snörde ut hästarna i hagen, gav dom mat och sedan packade jag in alla saker i finkan så de skulle vara klart, sedan åt jag lite fruckost och efter det gick jag ut där vid halv 10 och började borsta upp Bobby .
vid 10 lastade vi, och de gick HELT smärtfritt den här gången, gick raka spåret in utan att ens tveka idag, TACK GUUUD!
så jag fick behålla mitt glada humör. Väl framme på banan lastar jag och pappa av,sedan selade jag på och drog ut och körde. Värmde 3 bakvarv i 2 min tempo och sedan 2 bakvarv i 40 tempo, lunkade sedan ett varv och sedan körde jag ett hit på 2000 meter i 20 tempo, jag är nöjd med gossen! väldigt nöjd, dock fuskade han lite med aktionen bak i sistvarvet där, men annars var de super!

Efter körningen låg hans puls på 83, och för 2-3 veckor sedan låg den på 110! satan i min jävel så fort de har gått, fan bra!. Selade av och sen gick jag ner med Bobby till christers stall och han fick kolla honom i munnen, som jag trodde så hade han någon liten vasskant som han fick ta bort, så nu är de gjort iaf :), så får vi se om de blir bra, annars ska jag be Mickonen kolla honom ordentligt sen.

Christer var dåså nöjd med min träning av Bobby, benen såg kanoners ut och hela hästen i sig såg bra ut tyckte han :)
åhh, jag blir så nöjd, de är alltid roligt att få höra sånt :)!

Efter att vi snackat skit en stund gick jag och duschade av Bobbyloppaaan och sedan bar de av hemmåt, svängde förbi på krysset oxå och tog oss en burgare , de var najs ;)

Nu sitter jag här hemma, lastat av och gjort sådant klart, sen har jag stekt i solen en stund och fick ännu mer snygga ränder på benen ! yeeaah. Nu ska jag vila en stund innan jag blir utbränd ;) sedan ska jag snöra ihop nå middag.

Hörs sedan.

Bobby  Brian <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ring på morgonen innan travet så löser det sig alltid :)



jo, det låter som en rimlig tid, typ halv tio har jag nog tänkt vara där :)

2009-05-20 @ 22:00:27
Postat av: Amanda

Söta dom är :) Haft dom länge eller?

2009-05-20 @ 22:32:35
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: jessika

hejhej :) så nice att det går så braa för Bobby nu! ;D ;D. ska vi inte fara ut å rida ngn dag.? känns som det var längesen nu för mig ;P. saknar det!<3

kram

2009-05-23 @ 09:44:48
URL: http://jessikaalundmark.devote.se
Postat av: asta | anmäl dig till veckans blogg idag :-)

Hejj,, anmäl dig till veckans blogg idag :-)

2009-05-23 @ 09:51:56
URL: http://astish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0