2 maj.

hej gott folk, nu är de faktikst bara 2 dagar kvar tills jag fyller 19, detni ;)

Idag är de kanonväder ,som dom flesta andra dagar den här veckan , jag klagar inte kan jag säga.
Har tagit ´tummen ur arslet och burit in höet i stallet , alldeles själv! ingen hjälp fick jag av karlarna .
Gick faktiskt riktigt snabt, men dum som jag var så hade jag bara T-shirt påmig och de resulterade ganska så fula armar efter alltihopa! passar ju bra tills ikväll det då de blir fest, eller?? 0_o





Nu har jag suttit och klickar runt på bubbleroom och beställt de saker som jag visat här på bloggen för ett tag sedan, blev den där turkosa tubtopen, sen ett linne och Haremsbyxa, en betydligt snyggare variant än den jag visat innan :)
totalt blev de 465 kr med frakt, inte så jävla farligt endå ! så om 3-7 dagar så har de kommit, jag längtar :D!

nu ska jag se om jag hittar ngn lunch, vaknade vid 9 i morse av ngn underliog anledning, kastade ut hästarna i hagen och sedan så cycklade jag med vizzla och bar in höet, så jag är hungrig nuu!

hörs sedan.

Kommentarer
Postat av: mican

jag har sett emelie några gånger faktiskt :P vilket nummer bor hon på?

nu har vi tapetserat klart så nu är det bara att komma förbi =D

2009-05-03 @ 13:27:31
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: Camilla

du gjorde det skitbra! jag är enormt tacksam för att du följde med och fotade, det avr en superdag, TACK!

2009-05-03 @ 22:56:10
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0