19 maj,inlägg 3.

Nu har jag ätit kycklingsallad så att jag klarar mig i ett års tid känns de som nu, inte lugnt alltså!

har varit ute och cyklat en sväng med Vizzla, sen borstat gaddarna och nu ska jag krypa ner i sängen för att sova.
Blir upp kl 8 imorn bitti,släppta ut hästarna och sen där vid halv 10-10 lasta Bobby och bege sig mot travet.
som sagt så ska jag köra själv den här gången med, jag hoppas han känns lika fin som sist :)
sen ska christer kolla munnen, så får vi se hur det ser ut, misstänker att ngt inte är som de ska.

sedan skulle jag behöva ett nytt regntäcke oxå,, eller ett till, eftersom jag har 2 hästar vore de en fördel att dom fick varsitt.
Men min ekonomi är inte den bästa, och jag får räkna med att ett regntäcke kostar kring 1000 kr iaf, inte billigt ;S
så jag får vänta på studiebidraget, men då ryker hela det oxå, fort var de gjort! , ska höra med mamma om jag kan få jobba lite extra så jag får mig ngn krona att göra ngt för.

På tal om det , så om Bobby känns bra imorn så blir de ev provlopp om ett par veckor :)!

Nu ska jag sova, hörs imorn då jag kommit hem från banan !

sen tack Camilla för att du visade mig den där sidan om licensen :)
de är tur att jag har koll 0_o haha.


Godnatt



Kommentarer
Postat av: Amanda

Eller hur, det känns liksom inte som något riktigt allvarligt brott precis. Är det din pålle på bild?

2009-05-19 @ 23:49:30
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: Camilla

ring seket om hästägarkort,. det har jag ingen koll på nämligen :)

2009-05-20 @ 07:18:22
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0