19 maj.

Godmorgon världen!
satan så trött jag var i morse, tog sovmorgon och sov till kl 10, hästarna var faktiskt inte så jätte missnöjda över läget endå :P , släppte iaf ut dom i hagen och gav dom mat, sen tapper som jag är trotsade jag min extrema blåsa i handen och tog räfsan och räfsade lite till runt hagarna, ont gjorde det men fammåt gick det ;) !

Tog just en liten paus från det och åt mig lite fruckost, blev skinkmacka med gurka och en kopp kaffe med ett glas loka till deet :] mumsigt! , nu sitter jag här och vilar mig efter frulleen, sen blir de vell ut och fortsätta räfsa antar jag, sedan ska jag ta min räser bil till Byske och inhandla några fler panseer att plantera :) ska plantera i en stor kruka som ska stå vid hagarna, sedan en kruka uppe vid stallet och sist men inte minst en kruka ute vid vägen :) tror de kommer bli najs!
föresten, skulle vara snygt med en på bron oxå, de får jag kirra !

Får se om de blir ngn ridning idag, Bobby ska nog iaf få vila, blev en lång tur igår, så honom ska jag nog bara stretcha litegrann och sen ge honom lite massage och gå en liten prommis :) , Macho skulle behöva röra på sig lite tror jag, fast han blir ledsen om inte Bobby följer med, så jag ska höra med Jessika idag om hon har lust att hänga med ut och rida ngn dag i veckan.

Imorn blir de Ev banan med Bobby, ska höra med pappa om han vill följa med mig, vore guld isåfall!
sen måste jag ringa christer och höra om han har lust att köra, den här gången skulle jag faktikst vilja stå vid sidan och titta på! se hur han ser ut osv. Så ska jag passa på att tvinga christer kolla Bobby i munnen oxå, han verkar lite irriterad stundvis då han äter sitt foder, så kanske finns de ngn elaking till tand som är lite vass som irriterar.

Torsdag blir de en lugn dag, ska iväg till ersmark och titta då Camilla R tävlar med Iris :D! tror de var 80 och 90 cm klasser dom skulle vara med i, jag hoppas att de kommer gå fint :) ! me om inte så är ju även de en erfarenhet.
Emelie skulle dit oxå och titta, så då får jag träffa henne oxå :D !

Sen på kvällen så blir de rida en sväng här hemma, får se om de blir en lugn sväng eller, beror på om de blir banan imorn eller inte, det återstår att see :)

Fredag har jag inget inplanerat, Lördag blir de ev Jonatans stuga tillsammans jonte såklart, sen harald och sussie :) jag hoppas att de blir av! fiska, grilla och bara ha allmänt myys.

Nu ska jag göra ngt vettigt av dagen, så hörs sen!



Livet.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, nu har han jobbat med på ett ställe de senaste 5 åren, men han vill liksom inte jobba där resten av livet. Jag har inte särskilt bra koll på det där med arbetsförmedlingen och a-kassa och allt vad det är haha :P

2009-05-19 @ 12:18:23
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: sussie

åh nej, lördag kunde vi inte...Jonas ska till sin släkt i norsjö och jag har match :( åh nejnejnej

2009-05-19 @ 14:53:33
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0