18 maj,inlägg 2.

Jisses vilken jävla lång dag de har varit! och de känns som om jag åstakommit hur mkt som hellst, varför stiger man inte upp kl 7 varje dag? :O , ähh, svaret är enkelt, då blir man utbränd ;) hehe.

Hur som hellst, började dagen med att steka som en idiot i solen, varmt har de varit! som fan, och jag fick snygga ränder på benen efter mina Braller 0_o , men ränder hör sommaren till! sen är de vell rätt modernt med randigt oxå? ;)
Efter att ha stekt i solen ett bra tag så tog jag räfsan och räfsade halva gården, höll på i säkert 2 timmar! jag skojar inte,
våran gård är inte så liten , och satan vilka blåsor jag fick i händerna! ine mysigt, men de är bara härda.

Efter att ha räfsat så gick jag in och stekte pyttipanna och ett ägg till lunch, brukar inte gilla pyttipanna men idag funkade det. Sen där vid 3 tiden tog jag in Bobby och for ut och red en låångsväng,bla upp för sandbacken, idag galopperade han bara några steg, men de är bättre än ingenting alls :) duktiga häst! var iaf otroligt härligt och han skötte sig exemplariskt.
Hoppade över några stockar oxå och han var så duktigt! han tycker de är så roligt oxå nu när han fattar hur han ska göra, han laddar som fan före sen tar han värdens språng :P älskade gubbe.
Var ute i ca 2 timmar idag, så när vi kom tillbaka svampade jag av honom lite och sedan kylde jag benen lite.

Nu har jag ganska nyligt kommit hem från Byske, har som sagt klippt mig och jag är verkligen nöjd! så otroligt skönt att få´bort håret i nacken, jag älskaaar kort håår! de är så jävla najs.


Här har vi då FÖRE bilden, dock inte tagen idag, men de duger.


             
Här har vi då efter bilderna!
Innan var det lika långt fram som de var bak, men som ni ser så är de JÄTTE kort bak nu, Hur härligt som hellst!
hade så förr oxå, men var 5 månader sen sist jag klippte mig, så nu var de minnsan på tiden ;)

Kan även meddela folket att jag har beställt den härbikinin nu från Nelly.com
Tycker den är riktigt snygg! men var även inne på den som är på bilden här nedanför, men den fanns inte i min strl -.-
Hoppas den kommer in sen igen, så jag kan beställa den oxå, aldrig fel med en extra bikini nu på sommaren.


Nu ska jag gåner och äta röding med romsås på ljusugnsbröds macka, sen ta in hästarna!
hörs imorn, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, I know that feeling. Har varit deprimerad mer eller mindre sedan 8:an, så visst fan vet jag hur skolan kan bli lidande... Vad bra för dig att det verkar ha blivit bättre :) Karln min gick aldrig gymnasiet och ångrar det som fan nu när han inte kommer in på någon utbildning. Men vafan, det viktigaste är att man mår bra och är nöjd själv! Keep going strong girl :)

2009-05-18 @ 22:26:05
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: Camilla

tror att jag startar ungefär 10.30, men jag ska åka från bure vid 8, ska plocka upp mli i stan :)

2009-05-19 @ 08:57:32
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0