18 maj.

Vilket uppvakande jag fick i morse 0_o
Sovde över hos Jonatan inatt iaf efter att ha velat lite fram och tillbaka om hur jag skulle göra, de är så drygt nu när dom bygger om och de börjar leva om kl 7 på morgonen, men jag kunde inte ståimot Jontes puppy eyes så jag stannade.
Hur som hellst, i morse så flyger jag rakt upp av att byggarna nere köket startar en räser borr så de bara dånar och skakar i hela huset! mysigt uppvaknande, NEJ.

Steg upp ganska direkt och drog mig hemmåt.
SÅ nu är jag hemma, var hemma vid halv 9 i morse redan , släppte ut hästarna och gav dom mat, sen har jag druckit ett glas havremjölk och nu har jag ätit mig en "köpes" plätta som jag hittade i kylen, troligast från pappas lastbil eftersom han varit borta i några dagar nu. Den var inte ens god, kanske för att vi inte hade ngn sylt att ha till? ;P

Idag är mina planer "ENORMA" , noot!?, ska iaf ut och rida Bobby en lång sväng, får se om jag tatr ut Macho en runda oxå? vi får se om jag orkar, är jävligt varmt ute idag! om inte annat så ska jag skotta i stallet som vanligt, plantera lite blommor och sedan blir de fara och klippa sig vid 6 tiden i afton, ska bli häärligt! bild får ni senare :)

Jag kommer vara döslut ikväll känner jag, har inte sovit ordentligt på flera flera nätter!

sen gott folk blir de ev Falun på onsdag med pappa, jag ska tvinga med stackars Jonatan oxå :)
jag vill så gärna träffa faster och rolf, de är så sällan man har chansen att fara dit!
fast nu har jag iof körkort och egen bil så jag tar mig ju vart jag vill,men de är bara så satans drygt att köra dit, är 80 mil ENKEL väg! inte kort.

Nej , ni får en liten "dagens outfit" ;) jag känner mig så läcker idag ;) HAHA.



Linne från Gina tricot
Svarta Haremsbyxor från Bubbleroom.se


nu ska jag göra ngt vettigt. hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha ja, jag har aldrig ens varit däruppe tror jag. Åmål har jag varit i, men å andra sidan har jag noll geografisk koll så jag vet ärligt talat inte i vilket län det ligger. Jag bor strax utanför Göteborg :)

2009-05-18 @ 11:20:42
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, Liseberg är skoj! Dom har en ny attraktion som heter typ Uppsvinget eller något... Jag höll seriöst på att skita ner mig haha! Balder däremot älskar jag.



Jag går fortfarande i skolan, tar studenten nästa år och sen får vi se vad det blir av mig. Vad jobbar du med då? Och varför blev det ingen gymnasieutbildning?

2009-05-18 @ 19:08:22
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: jessika

haha åh! jobbigt att vakna upp på de sättet!, då kan man bli på dåligt humör då! ;P.

2009-05-18 @ 21:19:00
URL: http://jessikalundmark.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0