17 maj.

Dagen/morgonen börjar med att mamma kommer och väcker mig halv 4 på morgon och säger att hästarna är helt galna och står och varningsblåser och tittar uppmot skogen , fort som fan var jag ute, och Bobby kom fram till ledet direkt och stod och skakade som ett tok! medan macho stod och blåste och tittade mot skogen.
Jag tog in dom i stallet och gav dom hö, men var fortfarande lite oroliga.

Gick in och la mig igen och sen efter en väldigt dålig sömn så steg jag upp halv 10, gick ut i stallet och tog ut hästarna igen.

Troligast har dom känt vittringen av björn eller älg, och helt ärligt känns de ganska obehagligt att vad de nu än är ,är så nära oss, så nära byn i huvudtaget 0_o känns inte så säkert, så blir ta in hästarna inatt, jag som hade tänkt att dom skulle få börja sova ute eftersom vädret är så bra nu, men som jag sa, känns inte så Safe :O


Iaf så har Mican varit på besök här idag, hon kom vid 11 tiden och hade med sig en SUPER GOD kycklingsallad!
lätt den godaste kycklingsallad jag ätit! , vi satte oss ute på altanen och chillde i solen, pratade lite och sen tog vi oss en glass i efterätt :) MUms! , sedan ringde vi till Löva som var med Kim och dom var påväg ner till Johan, så då tog vi min räser bil och for ner till Johan, var där och chillade en stund, sen drog vi upp mot byn igen och till lekparken för att hoppa studsmatta, var riktigt kul! men varmt , Riktigt varmt!

Nu har Mican ganska just farit hem till stan igen, Tack så mkt för att du bjöd på Lunch idag :)! sen var de jätte trevligt att träffa dig, var länge sedan du var här, och länge sedan vi umgicks , men de får de bli lite ändring på helt enkelt :)
sen tycker jag att de är dags för Fällfors fest snart!

Har just kommit in efter att ha legat ute på altanen och stekt i solen, har bara linne och Haremsbyxor idag, SÅ varmt är det :D inte dååligt! sen har jag blivit ganska brun faktiskt!

I afton ska jag nog fara till stan och vara hos Jonatan, har inte bestämt mig än, men de lutar åt det hållet iaf ,
var ett tag sedan jag fick sova med min älskling, tur att han slutar jobba på onsdag , de tycker nog han med, jävla skitjobb är vad han har nu alltså! huvva.

sen nu kl halv 4 kommer ju Robin och klipper sig, de höll jag nästan på glömma ;P!
Och imorn är de min tur att ha saxen i håret, jag längtar! ska bli skönt att klippa siig nu :)

nej, ut i solen igen! hörs seen.



Lägger ut en liten "outfit" , Linnet är gammalt,men köpt på Bikbok,
sen dom grå Haremsbyxorna köpte jag på Cubus förra sommaren, Rååsköna!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Oj vad otäckt, vart bor ni egentligen? Jag hade varit livrädd om jag vetat att det var björn i närheten. Skönt att det gick bra iallafall, dom kan väl anfalla hästar ibland också?

2009-05-17 @ 19:35:22
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja precis, det är väl då dom är mest aggressiva har jag hört? Läskigt.

2009-05-17 @ 22:50:17
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: mican

ingen orsak =) vad roligt att du tyckte om den :D



ja, det tycker jag också, att vi ska börja vara med varandra mer :D

2009-05-18 @ 11:10:42
URL: http://diamanmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0