16 maj.

hej hopp!
Har kommit hem från byske för ett tag sedan efter att ha jobbat i 4 timmar, fick sluta lite tidigare eftersom de var så lugnt.
NU när jag kom hem så gav jag hästarna vatten och en hö sudd, sedan gick jag in och gjorde Lunch/middag åt mig själv, blev grillad kyckling och potatis sallad med några gurk och tomatskivor + 2 små baugett skivor :) satte mig ute på altanen och åt tillsammans med hundarna, riktigt mys!



 Azzi vinkar :*   vizzla utanför kiosken idag (fick ingen bild på henne ute på altan :P )


sen efter jag ätit passade jag på att steka i solen en liten stuund :)




Nu ska jag ta Bobby och fara ut och rida, blir som jag sagt galopp intevaller i sandbacken, eller galopp och galopp, vi får se hur de blir med den saken eftersom han inte är så haj på den än :P

sen ikväll blir de troligast att fara förbi Emelie i storbränna en sväng.

Imorn har jag fullt upp, ska klippa Robin (blev inte idag heller) sen ska jag rida, fara förbi Mican en stund och sedan vara med Jonatan på kvällen, låter kanske inte så farligt, men de tar faktiskt mer tid än vad de låter :P

nu har jag inte tid att sitta här mer, dags att he sig ut!
hoppas ni får en trevlig lördag :)!
hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0