15/16 maj.

Fyfan vad jag är trött, jag orkar typ inte leva 0_o ! blir att lägga sig nu snart, måste bara borsta mina tänder.
Blev så att jag jobbade på kiosken en stund idag iaf, sen drog jag mig mot stan för att mysa med min älskling :)
Så när jag kom till stan gick jag in på Icatorget och köpte mat åt oss båda, dock ade dom tagit bort de mesta så de fanns inte mkt att välja på, men jag tog iaf laxgratäng åt mig själv, sen köpte jag 2 portioner åt Jonatan , en köttfärsås med spaggetti, sen en portion med nå karrepasta :) då kan han hamed sig en av dom till lunch på jobbet imorn tänkte jag.
Köpte även en portion med grekisk sallad .

körde sedan hem till Jonatan, kl var kring kvart i 8  så de blev en sen middag, men han hade just slutat.
Han börjar halv 7 varje morgon nu dom här 10 dagarna, och slutar halv 8 på kvällen :S inte dåligt slut stackarn äär.
Vi åt iaf middag och sen har vi myst uppe på hans rum framför tvn med lite popcorn och Smärken :]
vid halv 11 drog jag mig hemmåt så stackarn fick sova, jag orkade inte sova över eftersom jag ska jobba imorn jag med, sen har jag fullt upp med hästar och hundar på morgonen oxå så lika bra att sova hemma.

Som sagt så jobbar jag mellan 11 - 16 imorn, sen blir de hem och rida galopp intervaller på Bobby i sandbacken, efter det ska jag klippa Robin och sedan blir de troligast sova, skulle gärna fara till Jonatan men eftersom inte ekonomin är den bästa så får jag nog stanna hemma :( önskar att jag vore riik! eller iaf att jag hade en fast inkomst varje månad -.-

De blev inge trav idag heller, valde att vara med Jonte ist som ni kanske förstått.

nu ska jag ta och sova, så jag orkar upp imornbitti och göra allt för jobbet.
hörs sen!

Godnattt.


Mitt älskade babieeface! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0