15 maj.

hahah åhnej, jag vet inte hur jag ska börja inlägget :P  !
Min hjärna står i stillestånd idag tror jag, jag känner mig trögare än vanligt , då är de illa ;P

steg upp kl halv 10 idag och ut med hästarna som vanligt, gick in och tog en glass som fruckost (nyttiigt)
sen kopplade pappa släpen åt mig så jag kunde fara och hämta hö, vilket jag ganska nyligen har gjort.
Har även varit duktig och lastat in alltihopa oxå, ^^

Idag ska jag rida en liten sväng på Bobby,blir mest skritt ute i skogen tror jag, sen lite dressyr på sandplanen :)
Var tänkt att jag skulle jobba lite hos mamma idag men de behövdes tydligen inte 0_o, men har endå fullt upp, ska göra stallet klart för ikväll,sen ska jag duscha och göra mig själv klar, laga middag och sedan bär de troligast av till stan, ska sova hos Jonatan inatt hade jag tänkt :)

Imorn blir de jobb mellan 11 - 16, kul? nopeee , men är nog så illa tvungen ;P sen är jag skyldig mamma en del timmar, så de är bara att fara dit och se glad ut ^^

Nu ska jag bege mit ut, är + 16 grader idag, riktigt myys :)

hörs sen.


Världens bästa Pappa och min älskade Bobby :*



Underbaraste Macho <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det där benet har hållit på och krångla fram och tillbaka i 2 år, och trots mängder av turer på kliniken har dom inte hittat någonting. Så jävla sorgligt att behöva fatta ett sånt beslut, precis som du säger - hon är ju min bästa vänn.

2009-05-15 @ 14:20:14
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: Intenso

yes yes :D

2009-05-15 @ 16:03:40
URL: http://intenso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0