14 maj,inlägg 2.

Lastningen gick kanon! fan vad braa!
pappa backade upp finkan mot stallet, sen knytte jag fast ett spännband på ena sidan av finkan,
pappa fick leda upp han och han stannade såklart mitt på rampen och skulle just gå bakåt, då la jag spännbandet baki haserna och smackade på och då traskade han in direkt utan problem.
Kan ju hoppas att de går lika lätt varje gång nudå!

därimot när han skulle ut så hade han bråttom och missade rampen och trampade utanför och skrapade sig på vänstra bakbenet, typiskt -.-  nogfan är de alltid nåått! så de var bara in i stallet och tvätta och spraya lite bakteridödande för säkerhetskull, sen passade jag på att stretcha och kyla benen, sen lite massage , han får nog vila idag, sen imorn blir de nog ett lugnt dressyrpass, blir intervaller i sandbacken på lördag ;)

Var just i frysen och letade efer Magnumen som mamma tagit hem igår, var hur sugen som hellst ! men borta var den, tragiskt-.- fast bra på ett sett, behöver den inte, men ibland tar suget över.

Nu ska jag steka i solen en stund, sen plantera blommerna och sedan ev ta tag i mitt äckliga rum.

Föresten så blir de beställa bikinin ikväll oxå ;)!
har bestämt mig för den svarta :)

hörs sen fuckeers.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, fy fan vad jobbigt det är när ens lilla ängel i päls inte mår bra... Du har häst själv eller?

2009-05-14 @ 14:09:34
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vi vet faktiskt inte, allt är bara helt skumt. Hon har varit dålig fram och tillbaka länge nu. Ett helt år med massa vila och igångsättningar och veterinärbesök, sen blev hon plötsligt bra när veterinären sa att vi skulle göra ett sista igångsättningsförsök. Så jag hann tävla Division 1 i dressyr med henne, sen efter sommaren så blev hon dålig igen... Buhu. Det knäppa är att hon inte är svullen och blodproverna visar inget och inte röntgen eller något sånt heller.

2009-05-14 @ 14:22:32
URL: http://attentionwhore.blogg.se/
Postat av: Intenso

jätte snygg bikini

2009-05-14 @ 16:39:11
URL: http://intenso.blogg.se/
Postat av: lillblondin

Sv, okej, tack för din åsikt och hjälp ;D!

2009-05-15 @ 00:24:27
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: Amanda

Var på Åby med henne igår kväll, dom sa att hon aldrig skulle gå att rida på igen. Och att om hon fortsatte halta i samma omfattning vore det snällast mot henne att låta henne somna in. Så jävla sorgligt.

2009-05-15 @ 07:00:22
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0