14 maj.

Dagen börjar bra, eller?
vaknade i PANIK i morse kl halv 5 över att jag hör en geting i mitt rum! jag flyger upp och på med kläder, sen började jag leta som ett tok, utan resultat! men vafan, jag hörde den! så jag letade ännu mer, jag mublerade istort sett om inne i rummet för att jag skulle kunna se :P men jag hittade den inte.
Passade på att gå på toa, sen gick jag in på rummet igen och de var tyst, så jag lägger mig igen, och då börjas de IGEN!
jag letar som ett cp och jag hittar ingenting, så till sist lägger jag mig brevid fönstret och tittar ut, för de var från de hållet de lät, och till sist ser jag en HUMLA utanför mitt föönster som har sitt bo under taket, HAHA helveteee.
Då var kl 7 på morgonen! så jag låg vaken från halv 5 till kl 7 på morgon för en lite stackars humla utanför mitt fönster.
Ta mitt liv! , så jag somnade igen och steg upp kl 10.

Ut med hästar, ge dom mat osv som vanligt.
Pappa ringde och sa att han var i stan, han som lovat att hjälpa till och lasta Bobby nu på dagen 0_o
Bad han iaf som straff att fara förbi på Royal och köpa foder ;) har slut , sen så slipper jag köra enkomt.

Jaa, idag så ska vi som sagt göra ett försök till att lasta Bobby, Jag hoppas att de tänker gå bra.
sen ska jag städa i stallet och skotta skit så de är klart till ikväll,
måste plantera klart i rabatten som jag påbörjat, och sen måste jag städa mitt rum för de ser rent utav förjävligt ut!
insåg det då jag krälade omkring på golvet i morse och fick stora dammråttor i käften.

så nu vet ni min dag, vad händer för er? :)

Älsklings gubbeee -v-

Kommentarer
Postat av: Camilla

jobb som vanligt :)

2009-05-14 @ 13:37:13
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0