13 maj.

sådär ja, ny dag med nya möjligheter!

steg upp halv 10 och hedde ut hästarna och gav dom morgon maten som vanligt, sen nu har jag just ätit fruckost, blev 2 hårdmackor med ost och skinka med gurka på :) mums! fast inte särskitl mättande .

ska snart gå ut och förbereda finkan, ligger nå däck i den som måste ut, sen ska jag packa alla grejjer, nivet huvudlag sele skydd osv :) sen blir de så att jag kör själv idag, vet inte om jag skrev de igår? men christer hade iaf inte tid, så ätnligen ;) haha! får se hur de kommer gå, tror att han kommer vara ngt het har jag en känsla av, tur att han inte är så jätte tung i mun .

Jessika smsa nyss och frågade om hon fick följa med, så självklart! då har jag ngn som kan fota, och hjälpa till litesådär :) pappa ska med oxå, men han kommer vell troligast att springa till första bästa som han kan prata med och stå där hela tiden och skryta :P hahah stackarn.

Ikväll blir de ev stan och sova hos Jonatan, förbannat vad jag saknar honom nu! de är så hemskt att han inte kan komma hit, och så kommer devara enda till nästa vecka på onsdag! :( baajss, och pappa drar ev till Falun på Måndag, och jag vill verkligen följa med! var tänkt att både jag och Jonatan skulle med, men pappa kunde tydligen inte vänta till onsdag då Jonte slutat jobba 0_o, så vi får se om jag åker med iaf,blir bara 3 dagar, soch jag vill verkligen träffa faster och Rolf!
sen gå på stan där oxå vore inte så duumt, dra in på kupolen och shoppa jäkeel! (drömma kan man alltid).

Nej nu är de dags att ta tag i allt, ska ut och skotta i stallet så de är klart, sen börja fixa med finkan och sen packa.
vi hörs sedan ! då får ni förhoppningsvis lite bilder :)



Kommentarer
Postat av: Camilla

köp vilken du vill ;) vilken tid blir det travet för dig? har du någon msn btw? :P

2009-05-13 @ 13:04:01
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Camilla

köp vilken du vill ;) vilken tid blir det travet för dig? har du någon msn btw? :P

2009-05-13 @ 13:04:12
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0