12 maj.


Uppe med tuppen ;) ! vaknade hemma hos Jonatan där vid kvart över 7, steg upp och klädde på mig, sen drog jag :)
vid kvart över 8 var jag i byske, kollade om pappa hunnit till kiosken (vilket han hade), så jag gick in och drack kaffe och pratade med han en stund, sen brassade jag hem till Fällfors igen :)

Har just tagit ut hästarna, sen beundrat Finkan som var hur fräsch som hellst! invändigt fanns de i stort sett inte en skråma! golvmattan var som ny, sen hade den taklucka  sen sist men inte minst så har den aliminiumfälgar på sommardäckeen :] INTE illaa säger jag om det! kom på en sak till oxå , den hade sulky fästen :D hurraa!
Så imorn blir de invigning, sen slänger jag in en bild på den ikväll :)

Fint väder idag, ska ut och köra Bobby en liten sväng sen och känna hur han känns, han ser lagomt pigg ut! de var endå 14 dagar sen han fick springa av sig riktigt ordenligt, alltså sist vi var på banan, så han kommer vara lagomt het känner jag 0_o , nu har sandbacken kommit fram ordentligt, så till helgen ska jag köra några intervaller där, de tror jag han kommer gilla ;) ! jobbigt som fan , men han behöver det.

Ska sola idag oxå, om de blir någon enstaka grad varmare! måste ju vara brun nu i sommar ^^

Nu ska jag ta och äta lite fruckost, sen ut i finvädret!
hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0