12 maj inlägg 3.

Detta blir sista inlägget för idag, ska snart sova , är trött känner jag ;S blev en rejält tidig morgon för mig idag om man jämför med andra dagar, så ska bli skönt att krypa till kojs sen.

I afton blev de ingen ridning, gick en promenad ist med Bobby och tränade lite NH, gick hur fint som hellst! :)
sen har jag rensat rabatten jag gjorde förra året som är runt flaggstången och planterat nya blommor :)
kommer dock inte på vad dom heter, jag är inte så insatt :P men de jag vet är att dom klarar av att vara ute redan nu och att dom är fina då dom slagit ut :P


gräset runt stenarna måste klippas bort, sen är de bara 6 plantor där nu, ska dit med 6 till imorn :) !
ska även plantera i krukor och ha utaanför hagarna och utanför stallet ngn dag nu framöver :)

sen har jag åkt 4-hjuling med broder, vi var och tömmde massa räfs skräp i skogen, jag åkte på släpen (satt på kanten)
och på hemvägen körde han som en idiot så jag tippade rakt bak och sträckte mig i magen :P hahah skit fuult!
men hysteriskt roligt, fast hade jag flygit av (vilket jag höll på att göra ) hade de varit mindre kul ;P

Har även gjort klart stallet och tagit in hästarna nu, sen cyklat en sväng med både Bejliz och Vizzla, Azzi fick vara lös på gården medan vi höll på och donade ute, medan dom andra 2 satt i koppel, så även dom fick röra sig.

Kan även passa på att medela att jag beställt klipptid nu, de blir på Måndag kl 18,15 :D
äntligen! fick 200 kr av Harald och bästigaste sussie när dom var hit i helgen, som bidrag till en klippning eftersom jag fyllt år , vilket verkligen var toppeen! behövde de verkligen, såå tack så hemskt mkt för deet :) <3

Nu ska jag natta hästar,sen blir de natta mig själv, är trött!
Imorn blir de en lång dag med mkt att göra.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Nja inte riktigt. Det är sådär.

Har tappat papper för provet imorgon så de känns skit..

2009-05-12 @ 21:54:39
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: sussie

åh så himla bra att du blev glad över presenten :) hoppas att det blir bra, längtar till att få se dig i din nya frisyr :D

puss

2009-05-13 @ 12:28:39
URL: http://sussiestahl.blogg.se/
Postat av: Camilla

tror dom heter penseer eller något (A)

2009-05-13 @ 13:07:31
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0