12 maj inlägg 2.

Hemkommen från byske nu, blev så att jag följde med mamma dit och tjollrade på en stund.
Har solat solarium , sen gick jag även in på challes och kollade på skor, inte så mkt att välja på men hittade faktiskt ett par som jag gärna tar hand om :) men pengar fattar såklart.

sen nu klickade jag runt på Nelly.com för att kolla in bikinisar, och hittade då dom här 2 underbaringarna!
         

Kostar 288 kr, blir kring 330 med frakt, tycker den var ruskigt snygg! men frågan är bara vilken färg?
De lutar åt den svarta, men den lila var fin den med?! så vi får se, blir beställa senare i veckan, eller ikväll? måste höra med mamma om hon vill låna ut en peng åt mig först.


NU snart blir de laga middag, ska grilla kyckling och äta potatisallad till det :)
sen blir de ut och köra Bobby en runda , sen ska jag ringa christer oxå!

hörs sedan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har köpt den lila :)

2009-05-12 @ 21:39:22
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: mican

lila =D

2009-05-13 @ 11:05:10
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0