11 maj,inlägg 2.

ÅÅHH jag är så trött att jag inte vet vad!
har typ inte orkat göra ngt alls idag, har skottat i stallet iaf och gjort det klar, sen gått en runda med hundarna, men sen har de inte hänt så mkt mer vill jag lova , jag känner mig slööast idag ;P

Funderar på om jag ska fara ut och rida lite dressyr på Bobby uppe på sandplanen, han behöver det, men jag orkar typ inte! de är där felet sitter :P skulle behöva ngn som kunde jaga mig med pisken och ge mig en jävel ^^

Pappa är påväg hem från Ö-vik nu med finkan iaf, han borde inte ha så långt kvar hem?
jag vill se deeen :] ,sen ska de bli trevligt att inviga den på onsdag oxå :)

Funderar på om jag ska fara hem till Jonatan ikväll, men som vanligt kommer jag inte fram till ngt :P?
igentligen skulle jag likagärna kunna fara imorn? meen, jag känner mig sällskapsjuk så de blir troligast att jag far dit, och sen stiga upp tidigt imorn och köra hem till Fäll igen och he ut hästarna.
sen så om jag inte rider nu i afton så gör jag det imorn en sväng ist.

haha ååh, värt jag skriver :P jag har inge vettigt att sejjaa!
vi hörs imorn ist tror jag, förhoppningsvis så har jag ngt trevligt att säga då?
tjingeliing.

HAHA kalla mig livsnjutarn ;)

Kommentarer
Postat av: maglate

Haha vilken stilig bild ;]

2009-05-12 @ 18:21:00
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0