11 maj.

Godmorgon världen!
steg upp vid 10 och tog ut hästarna och gav dom morgonmaten, rastade vizzla och nu har jag ätit fruckost/lunch.
Har fan ingen aning om vad jagska hitta på idag, de är fint väder så blir rida en sväng om jag ids,dock blåser det som fan ute! de gillar vi intee.

Har alla 3 hundarna hemma idag, pappa tog mammas bil i morse till Ö-vik för att hämta finkan , han är troligast påväg hem snart? :) jag längtar tills den står på gården!

Blir ev stan ikväll och sova hos Jonatan, eller så gör jag det imorn ist? har inte bestämt mig än hur jag ska göra, han kommer vara borta i 10 dagar i sträck! uusch hemska tiider, hur ska detta gå? sålänge har vi inte varit ifrån varandra någon gång under dessa 3 år och 7 månader! jobbigt kommer de kännas, men allt går om man vill.

På onsdag blir de ner med Bobby på banan och snabbjobba, Jag tror att jag kör själv den här gången, fast nog ska vell säkert christer envisas om att köra han oxå antar jag, så vi får se hur de blir med den saken :P

Föresten så drömde jag om björnar inatt, IGEN! jag blir fan tokig, de är 3 gången som jag drömmer om dom på 1 veckas tid! inatt var deså att jag och sussie var ute och körde moppe (HAHA) till sandbacken, de var igenvuxet av träd osv så man såg inte långt framför sig, vi stannar och hoppar av , sen hör vi bara hur de vrålar i skogen och 2 björnar hoppar fram , en stor och en mindre , dom var helt galna och ville äta upp oss :P vi sprang för glatta livet mot moppen igen och körde sedan iväg. Mer minns jag typ inte, men de var en hemsk dröm :P!!

NU ska jag äta upp min jordgubbspaj som blev kvar sen igår, chilla framför tvn och sen se om jag ids göra ngt vettigt?
jag har även bestämt mig för att skärpa till mig med skitmat, har blivit max 3 gånger i veckan, fast har faktiskt haft anledningar varje gång !, sen smakar de inte lika bra längre, så tror inte de ska bli nå större problem .
sen måste jag börja röra på mig mer oxå¨! de kommer gå fint eftersom de är så härligt ute nu .

hörs sedan.

HAHAH! lyckliga karl jag har.

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag ska till provloppen på onsdag kväll :)

2009-05-11 @ 15:39:01
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0