10 maj.

Jaha, såg att mitt inlägg som jag skrev i morse inte kom in ;S är jag förvånad?

Iaf så har dagen varit hur skoj som hellst!
Harald och sussie kom vid 11, vi åkte i Jonatans bil mot Luleå och drog mot biltema, väl framme lunchade vi inne på Max, men inte alls lika gott som de brukar vara, kanske för att de blev 3 gången den här veckan, Nyttigt? ;)
sen kom vi på att vi alla skulle dra ner en repa på stan och ta Biltema sist, så vi gjorde det, dock hade dom bara öppet den ena gallerian eftersom de är söndag, men de fanns mkt snygt! synd att jag inte hade pengar så jag kunde schoppa!
efter ett tag på stan drog vi till Biltema, jag och sussie satte oss i cafet där och snackade medan grabbarna grus sprang runt som små lyckliga barn :P haha! jag och sussie ha tilloch med inpå HM som är där brevid in esväng oxå, där jag hittade en Tubtop för 59,90 kr ! inte illaa, nu behöver jag snart inget mer inför sommaren än en Bikini :D

Efter att dom rallat runt ett bra tag därinne på Biltema drog vi hemmåt mot fällfors igen, väl hemma satte vi igång grillen och grillade, sen blev de potatisgratäng och stekta grönsaker till det, de var inte dåligt alls :)
sen blev de ju förstås min Jordgubspaj som jag bakat i efterätt, som smakade MUMS ;) !

Nu ikväll har vi varit ute och rallat runt byn med min bil, kollat läget lite överallt, sen till sist for vi till lekparken uppe på tallåsgatan och hoppade studsmatta i sinnee, hur skoj som hellst!

Nu har harald och susse farit hem, även min älskade Jonatan, han ska jobba nu i 10 dagar i sträck på rönnskär, 12 timmars skift, han kommer vara hel den här veckan? 0_o stackarn, meeen, ca 10 000 kr efter skatt har han iaf.

Sen imorn far pappa till Ö-vik och hämtar hem en finka :D en 93:as umesläp i kanonskick till kanonpriis!
Jag är såå glad, äntligen så blir de allvar!
Blir att fara ner med Bobby på tisdag eller onsdag och snabbjobba :)

Nej nu ska jag ta in mina hästapollar, dom väntar som galningar på att jag ska ta in dom och så fort dom ser mig så skriker dom utöver sig stackarna :P så bäst att jag gör dom nöjda ^^


Lägger in lite bilder från i afton :)

                       






Jag sådde några blommor, en för varje vän

               Jag tror att det var fyra, men särskilt minns jag en

               Det blev höst och vinter och blommorna de dog

               Men på våren kom de åter, men bara tre stod kvar o log

               Sen kom regnet med moln stora grå

               Nästa gång jag fann dem så var det bara två

               Sen kom solen med allt ljus den har

               Plötsligt stod det bara en ensam liten blomma kvar

               Du härdades i solsken, du drunknade i regn

               Men en sak är säker, du är en riktig vän



Tack för mig, hörs imorn.

Kommentarer
Postat av: sussie

åh min bästaste micu...du rör mig till tårar :)

du är bäst!!! <3

2009-05-10 @ 22:41:25
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0