1 maj,inlägg 2.


Vilken otrolig dag de varit idag! helt jävla underbart väder och 18+ ute, INTE ILLAA :D

på dagen har jag och Jonatan hämtat hö, som jag olastat in i stallet fortfarande ;S måste göra det imorn.
sen kom Jessika hit och red Bobby en sväng runt byn, jag följde med på cyckeln för säkerhetskull, gick iaf fiint :)
Alla som var ute tyckte att jag hade så fin häst, alltid lika roligt att höra :)!
Efter en kort liten tur runt byn så for vi hem , höll på svettas ihjäl, man är inte riktigt van vid värmen^^.

I afton kom Emelie hit vid halv 6 och åt surströmming med mig Jonte ola och cizzi, var hur gott som hellst! synd bara att de är så drygt att bena fisken, man hinner bli otålig och på dåligt humör;P sen hinner man bli hungrig igen innan nästa macka är klar, mensom sagt kan man inte undankomma att de smakar ljuvligt!

Efter middagen följde jag med Emelie hem till storbränna,jag hade med mig vizzla som skulle få leka med deras hund siri, sen har vi "kursat" lite med dom oxå ;) måste försöka få bättre pli på vizzla, hon har så otroligt mkt energi att de är inte klokt! jag förstår bara inte, Emelies mamma fick iaf gajda oss lite och till sist gick de riktigt bra, vi ska försöka göra detta varje helg iaf :) dels för att de är bra för hundarna, sen är de roligt och intressant oxå.

Nu har jag ganska just kommit hem , har släppt in hästarna och gett dom kvällsmat, nu är de bara jag själv som behöver ngt i magen känner jag ;P! sedan ska jag sova, är trött.

hörs imorn.
Godnatt!


Har sett massa tussilagos idag :] (bild tagen från google)
Ett tecken på att vår/sommarn är här. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0