30 mars,jag tror.

Att jag är lite allergisk? jag vet inte, men jag har hållit på och nyst  nu i flera vekckors tid och de kliar lite i ögonen och jag känner mig bara allmänt halv hängig? såhär brukar de inte riktigt vara, antingen har jag ngn förkylning på gång , eller så håller jag på bli allergisk :S

De är mest då jag är inomhus, när jag är ute och hos hästarna känner jag som ingenting.
Måste nog kolla upp det.

Jag är iaf klar nu för att fara till stan, ska köpa den där hudkrämen och sen ska jag äta ett chese & bacon mål med lökringar från krysset, dom ska äta smörgåstårtan som jag gjorde igårnatt till middag hemma hos Jonatan och jag hatar det, jag tycker inte alls om det ;P

Sen ringde christer för en stund sen, och sa att banan är hård som sement ;/
så troligast blir de inte att dra ner imorn, men han skulle fara förbi och titta hur den såg ut, de är ju trots allt + grader ute och ska vara hela veckan så den kanske hinner tina? bara de inte är så satans kallt på kvällarna, då tar de ju hela dagen för banan att "tina"upp, så vi får se vad som sker, annars blir de ev på onsdag, som sagt beroende på hur den känns.
annars är de bara vänta tills riktiga våren kommit, men jag börjar känna mig lite desperat! finns inga vägar att vara på nu,
iof så kom de typ 10 cm snö igår, så 1 väg har jag iaf som funkar, men knappast då den här veckan är slut med tanke på +graderna, men vi får se helt enkelt.

Nu ska vi fara!





Jag vill ha sommar!

Kommentarer
Postat av: Åsa

jo de kan ja ju iofs göra :D ids då inte färga å ha mig eller avfärga å sånt :P

2009-03-31 @ 00:37:12
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0