28 mars,inlägg 2.

Vilken toppen dag de har varit idag!
Inte för att jag gjort så mkt igentligen, eller,har jag det:P?

Jag har iaf umgåtts med Jonatan och ruth och vizzla,städat och renbäddat i mitt rum.
sist men inte minst skottat och sopat i stallet :), Jessika har varit hit och hon red ut på Bobby för första gången idag helt ensam, jag kände att de var dags nu :P och de gick iaf hur fint som hellst! båda kom tillbaka helskinnade :)

Nu har jag kommit in, ska snart börja laga middag och sedan ska jag duscha, för att sedan baka vaniljbullar :)
Emelie kommer förbi ikväll oxå, vi ska se robinsson och sen ska hon få se min lilla Ruth :] haha!
var endå länge sedan jag träffade henne nu, så de är på tiden!

Imorn blir de kalas hemma hos Jontes pappa, Jonte fyller ju 20 på måndag, så då blir de vara där och tjocka sig.
sen är de kalas igen på Måndag hos hans mamma, då ska jag och jonte baka tårta och göra smörgåstårta !
vilket jag aldrig gjort förut, så vi får se hur detta slutar :P smörgåstårta är ju typ avancerat!

Nu ska jag gå och prata med lille Ruth ;)
höres sen.
Bobby loppan-v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0